Części zamienne silnika Kubota DF1005
W ofercie naszego sklepu wszystkie części zamienne silnika gazowo - benzynowego Kubota DF1005, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, rolniczych, koparkach, ładowarkach.
Do silników Kubota DF1005 mamy takie części jak:
- filtry
- korbowody
- gaźnik
- cewka zapłonowa
- pompa paliwa
- zawory głowicy
- panewki
- świece zapłonowe
- tłoki i pierścienie
- uszczelki głowicy
- uszczelniacze wału
- wały korbowe
- zestawy uszczelek
- głowica
Wszystkie części silnika KUBOTA DF1005 dostepne od ręki, z naszego magazynu. W razie jakichkolwiek pytań -skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że...
Szczególnie sprzyjające warunki dla pracy po wyłączeniu zapłonu są przy wysokich temperaturach otoczenia. W silnikach wyposażonych w urządzenia zapobiegające pracy po wyłączeniu zapłonu wystąpienie tego zjawiska świadczy o niedomaganiach wspomnianych urządzeń. Korki parowe w układzie paliwowym. Temperatury powietrza pod pokrywą silnika przewyższają temperatury otoczenia. Jest to powodowane nagrzewaniem powietrza podczas przepływu przez chłodnicę oraz nagrzewaniem go od silnika, a w szczególności od układu wylotowego. Różnice między temperaturami pod maską i otoczeniem zależą zarówno od czynników konstrukcyjnych, jak i eksploatacyjnych. Wśród czynników konstrukcyjnych należy wymienić przede wszystkim objętość przestrzeni pod pokrywą, położenie układu wylotowego silnika, usytuowanie chłodnicy i warunki cyrkulacji powietrza przez tę przestrzeń. Do czynników eksploatacyjnych należą m. in. obciążenie silnika i prędkość jazdy. Przy stałej prędkości temperatury pod maską rosną w miarę wzrostu obciążenia. Natomiast przebieg zależności tego parametru od prędkości jazdy kształtuje się pod wpływem przeciwnie działających czynników. Z jednej strony ze zmniejszeniem prędkości następuje obniżenie ilości ciepła przekazywanej do powietrza, z drugiej strony pogarszają się warunki cyrkulacji powietrza przez przestrzeń pod pokrywą silnika. Wysokie temperatury pod pokrywą silnika powodują nagrzewanie paliwa w układzie paliwowym. Najwyższą temperaturę osiąga zazwyczaj paliwo w pompie (o napędzie mechanicznym lub pneumatycznym). Podobnie jak temperatura powietrza pod pokrywą silnika, również temperatura paliwa zależy od warunków pracy samochodu. Najwyższą wartość osiąga ona po zatrzymaniu nagrzanego silnika na skutek braku przepływu paliwa oraz cyrkulacji powietrza. Przy wysokich temperaturach otoczenia, temperatura paliwa może przekroczyć wartość, przy której ciśnienie cząstkowe par jest równe ciśnieniu w układzie. W tym przypadku następuje intensywne wytwarzanie pęcherzyków pary w paliwie.