Tłoki, tuleje Daewoo Doosan DE08
Tłoki, tuleje i sworznie do silnika Daewoo Doosan DE08, Daewoo Doosan DE08T, Daewoo Doosan DE08TI i Daewoo Doosan DE08TIS, który pracuje w dużych maszynach budowlanych, agregatach prądotwórczych.
Silniki Daewoo Doosan DE08 można spotkać w maszynach takich jak:
- Doosan DX300 LCA
- Daewoo MEGA 250-V Serie 4001
Oferujemy wszystkie rodzaje tłoków, pierścieni Daewoo Doosan DE08. Wszystkie wersje tłoków dostępne u nas na magazynie.
Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji. Tłoki, sworznie oraz pierścienie silnika Daewoo Doosan DE08.
Posiadamy wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Daewoo Doosan DE08.
Czy wiesz że…
Styk kół zębatych śrubowych w punkcie oraz występowanie wielkiego poślizgu zarysów w czasie zazębiania są powodami szybkiego zużycia się sprzężonych zarysów w okolicy sąsiadującej z linią przyporu. Wskutek tego stosowanie kół śrubowych ogranicza się tylko do tych przypadków, kiedy siły działające na zęby są niewielkie lub kiedy czas pracy maszyny, w ciągu którego zużycie zarysów zębów jest nieznacznie małe, jak to dzieje się np. w silnikach lotniczych. Gdy osie hiperboloid przecinają się w dowolnym punkcie, wówczas hiperboloidy przechodzą w stożki, a zatem i koła zębate hiperboloidalne z przecinającymi się osiami zamieniają się w koła zębate stożkowe. Podobnie jak i w kołach zębatych hiperboloidalnych, osią chwilowego obrotu względnego kół zębatych stożkowych jest wspólna tworząca stożków tocznych, przebiegająca przez ich wierzchołki.