Uszczelka pod głowicę Cummins M11
Uszczelka głowicy do silnika Cummins M11, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych.
Oprócz uszczelki głowicy, zestawu uszczelek silnika Cummins M11 posiadamy również inne uszczelki: uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelniacz wału korbowego, uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika Cummins M11.
Czy wiesz że…
Największe zastosowanie w praktyce znalazły koła zębate ewolwentowe a nie cykloidalne, dzięki temu, że koła cykloidalne są wrażliwe na wszelkie niedokładności zarysów i na zmianę odległości między osiowej. Dlatego dokładność ich wykonania, a zatem i koszt ich wykonywania są znacznie wyższe niż dokładność wykonania i koszt kół zębatych ewolwentowych. Przy zmianie odległości międzyosiowej epicykloida i hipocykloida przestają być sprzężonymi. Skomplikowane narzędzie do nacinania kół cykloidalnych jeszcze bardziej podnosi ich koszt w procesie wykonania. Jednak ważniejszą przyczyną powszechnego zastosowania kół zębatych ewolwentowych są te trudności, z którymi stykamy się przy wykreślaniu układu kół zębatych zmianowych o zarysie cykloidalnym. Wszystkie wymienione wady zazębień cykloidalnych w zazębieniach ewolwentowych nie występują.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.