Panewki wału Cummins M11
Panewki korbowe, panewki wału korbowego główne i pierścienie oporowe wału korbowego Cummins M11, silnika który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Cummins M11 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Cummins M11).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych Cummins M11 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe Cummins M11
- Panewki główne Cummins M11
- Pierścienie oporowe Cummins M11
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Na początku zazębiania część ewolwenty koła 'małego ustawia się między swoim początkiem i punktem zazębienia k wewnątrz odpowiedniej części ewolwenty koła dużego. Przy dalszym obrocie ewolwenta koła małego naprzód przejdzie przez początek ewolwenty koła dużego, a następnie przetnie ją w punkcie, który zmienia swoje położenie na płaszczyźnie nieruchomej. Przecięcie. zarysów w punkcie odpowiada teoretycznemu nałożeniu się zarysów, które może okazać się nałożeniem rzeczywistym, jeśli promienie kół głów zębów będą posiadały odpowiednią wielkość. Oczywiście promienie te należy tak dobierać, aby rzeczywiste nakładanie się zarysów nie występowało.