Cummins K38 głowica
Głowica, uszczelniacze zaworowe, zawory głowicy - Cummins K38, silnika który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych.
Głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika Cummins K38 z maszyn budowlanych.
W ofercie głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Jednak przy ustalaniu klasy i rzędu mechanizmu posiadającego również pary postępowe można umownie te ostatnie zastąpić parami obrotowymi biorąc pod uwagę, że ruch postępowy, wykonywany przez wodzik, można rozpatrywać jako obrót naokoło nieskończenie oddalonego środka obrotu. Oprócz tego każde ogniwo, posiadające więcej niż dwa przeguby, celowo jest przedstawiać w postaci wielokąta, którego ilość wierzchołków odpowiada ilości przegubów nawet w takim przypadku, jeśli osie wszystkich przegubów leżą na jednej prostej. Zasadę tę należy utrzymywać z tego względu, że przedstawiając w ten sposób strukturalny schemat mechanizmu łatwiej jest wydzielać elementarne grupy. Zaleca się, w celu przyswojenia sobie analizy strukturalnej, wykreślić schematy mechanizmów powstających przez usunięcie grup w jednym z niżej podanych przykładów. Kolejność usuwania grup określa kolejność badania kinematycznego mechanizmu.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.