Części zamienne silnika Cummins K38
W ofercie naszego sklepu wszystkie części zamienne silnika Cummins K38, który znalazł zastosowanie w dużych maszynach budowlanych, przemysłowych.
Do silników Cummins K38 mamy takie części zamienne jak:
- tłoki
- panewki
- uszczelki głowicy
- komplety uszczelek
- zawory głowicy
- pompy wody
- pompy oleju
- pompy paliwa
- pierścienie
- wały korbowe
- wtryskiwacze
- termostaty
- cewki gaszenia
- świece żarowe
- głowice
- uszczelniacze wału
Skontaktuj się z nami jeśli potrzebujesz części do silników Cummins K38, z dużych maszyn budowlanych.
Czy wiesz że...
Układ ogniw będzie prostym mechanizmem, posiadającym taką samą ilość stopni swobody, jak i poprzednie przed odjęciem grupy elementarnej. Zasadę tę można wykorzystać przy ustalaniu prawidłowości struktury mechanizmu, określającej możliwość wymuszonego przesunięcia się poszczególnych ogniw w zależności od przesunięć ogniwa głównego oraz przy ustalaniu klasy i rzędu mechanizmu, a wraz z tym i metody, za pomocą której powinno się przeprowadzać badanie rozpatrywanego mechanizmu. Zaproponowane przez L. W. Assura metody tworzenia nowych grup strukturalnych, wchodzących w skład mechanizmu, nie wyczerpywały wszystkich możliwych grup, z którymi można spotkać się w praktyce. Oprócz tego, niektóre dowolnie proste grupy znajdują się w wysokiej klasie, co niekiedy doprowadza do przewidywania o złożoności badań kinematycznych i kinetostatycznych tych grup, gdy tymczasem tak nie jest. Prof. W. W. Dobrowolski zaproponował inną metodę tworzenia grup statycznie wyznaczanych, którą nazywa „rozłożeniem przegubu”. Idea tej metody tkwiła w pracach L. W. Assura, wykorzystującego tak zwane punkty specjalne do kinematycznego badania mechanizmów, pozwalające na sprowadzenie grupy złożonej do prostszej. W. W. Dobrowolski wykorzystuje to dla badania bardziej strukturalnie złożonych grup. Metoda rozłożenia przegubu jest następująca. Przypuśćmy, że dane są dwa ogniwa - połączone za pomocą przegubu, będącego środkiem obrotu względnego tych ciał.