Wał korbowy Cummins ISBe 4.5
Wał korbowy silnika Cummins ISBe 4.5, który pracuje w lekkich ciągnikach siodłowych, autobusach, autokarach oraz maszynach przemysłowych.
W ofercie do Cummins ISBe 4.5 mamy także inne części np.: uszczelki, pompy wody, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Nadmierna ilość osadów w przewodzie dolotowym silnika występuje przede wszystkim w wyniku niewłaściwego działania układu odpowietrzenia. skrzyni korbowej, szczególnie w przypadku, gdy silnik jest wyposażony w układ recyrkulacji spalin. Recyrkulacja polega na doprowadzeniu części spalin z układu wylotowego do cylindrów w celu zmniejszenia emisji tlenków azotu. W samochodach europejskich jest ona stosowana dość rzadko. W układ recyrkulacji są często wyposażane samochody przeznaczone na rynek amerykański. Zbyt silne podgrzewanie powietrza występuje w przypadku nieprzestawienia w okresie letnim wlotu filtru na pobór nienagrzanego powietrza lub uszkodzenia układu automatycznej regulacji temperatury. Podwyższenie temperatury powoduje zmniejszenie gęstości powietrza, a zatem także masy zassanej do cylindrów. W przypadku nadmiernego podgrzania powietrza przed gaźnikiem następuje wzbogacenie mieszanki paliwowo-powietrznej. Spadek mocy spowodowany tego rodzaju niedomaganiem może wynieść 10 - 13%.