Części zamienne silnika Cummins ISBe 4.5
W ofercie wszystkie części zamienne silnika Cummins ISBe 4.5 z maszyn przemysłowych, rolniczych, budowlanych. Do silników Cummins ISBe 4.5 mamy takie części jak:
- tłoki
- panewki
- uszczelki
- pierścienie
- korbowody
- wtryskiwacze Common Rail
- komplety uszczelek
- cewki gaszenia
- świece żarowe
- termostaty
- pompy wody
- pompy paliwa
- pompa oleju
- zawory głowicy
- wały korbowe
- głowice
Kluczowe udoskonalenia konstrukcyjne zostały uwzględnione w najnowszych silnikach Cummins ISBe, aby zapewnić wyższy stosunek mocy do masy i lepszą wydajność pojazdu. Momenty obrotowe i moc zostały znacznie zwiększone, dzięki czemu silniki te mogą przejść do nowych klas zastosowań tradycyjnie związanych z silnikami o większej pojemności skokowej.
Silniki Cummins ISBe 4.5 posiadaja system Common Rail, dzieki którym działają pod wyższym ciśnieniem i zapewniają bardziej precyzyjną kontrolę procesu spalania. Potrafią generować ciśnienie wtrysku do 1600 bar w celu udoskonalonego i szybkiego dostarczania mocy, zredukowanego hałasu i lepszego rozruchu na zimno.
Skontaktuj się z nami by uzyskać więcej informacji na temat silnika Cummins ISBe 4.5.
Czy wiesz że...
W samochodach ZIŁ 130 stosowane są gaźniki K88A. Stanowią one podstawową wersję całej rodziny gaźników przeznaczonych dla rzędowych i widlastych silników samochodowych. Są to gaźniki opadowe, podwójne (nie stopniowe w przeciwieństwie do stosowanych w samochodach Polski FIAT 125P), przy czym komora pływakowa i urządzenie rozruchowe są wspólne dla obu przelotów. W skład gaźnika K88A wchodzą następujące układy paliwowo-powietrzne: rozruchowy - wspólny dla obu przelotów, biegu jałowego - oddzielne dla obu przelotów, główne - oddzielne dla obu przelotów, wzbogacające - zawór wspólny dla obu przelotów, pompki przyspieszenia wtrysk paliwa do obu przelotów przez wspólny tłoczek. Urządzenie rozruchowe stanowi, podobnie jak w prawie wszystkich nowoczesnych gaźnikach radzieckich, przesłonka łożyskowana w przewodzie wlotowym. Posiada ono zawór płytkowy zapobiegający nadmiernemu wzbogaceniu mieszanki po rozruchu przy wzroście prędkości obrotowej. Paliwo podczas biegu jałowego jest pobierane ze studzienki głównego układu paliwowego. Charakterystyczną cechą układu jest to, że dysza paliwa i powietrza są wykonane w jednym korpusie. W układzie biegu jałowego znajdują się dwa otwory przejściowe, co zapewnia płynne przejście na obciążenie. Skład mieszanki jest regulowany za pomocą wkrętów z zakończeniem stożkowym.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.