Tłoki i sworznie Cummins A2000
Tłoki i sworznie do silnika Cummins A2000, który znalazł zastosowanie w średnich i ciężkich maszynach budowlanych, przemysłowych oraz drogowych, a także agregatach różnego rodzaju, koparkach i ładowarkach.
Dostępne tłoki nominalne i nadwymiarowe lub tuleje silnika, w zależności od wersji. Tłoki, sworznie oraz pierścienie silnika Cummins A2000.
Oferujemy wszystkie rodzaje tłoków, pierścieni Cummins A2000. Wszystkie wersje tłoków dostępne u nas na magazynie.
Posiadamy wszystkie części do układu tłokowo-korbowego silnika Cummins A2000.
Czy wiesz że…
Siły uciągu nie są jednakowe na wszystkich biegach, gdyż na poszczególnych biegach różna jest prędkość obrotowa kół napędowych lub gwiazdowych ciągnika, a więc także całkowite przełożenie ciągnika i momenty na osiach kół. Największe przełożenie całkowite uzyskuje się na pierwszyzn biegu. Im wyższy bieg, tym szybciej obracają się kola napędowe i mniejsze jest całkowite przełożenie, a zatem mniejsze są także momenty na osiach kół i siła uciągu ciągnika. Ogólnie można więc powiedzieć, że im szybciej porusza się ciągnik tym mniejsza jest jego siła uciągu. Zasada ta, w odniesieniu do ciągników kołowych, obowiązuje jednak tylko dla wyższych biegów, gdyż przy biegach niższych nie można w praktyce wykorzystać dużych sił uciągu ze względu na ślizganie się kół napędowych ciągnika.