Głowica Cummins A2000
Głowica, zawory głowicy, uszczelniacze zaworowe silnika Cummins A2000, który znalazł zastosowanie w średnich i ciężkich maszynach budowlanych, przemysłowych oraz drogowych, a także agregatach różnego rodzaju, koparkach i ładowarkach.
Głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika Cummins A2000 z maszyn drogowych, budowlanych.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Krzywą mocy użytecznej (Ne) w funkcji prędkości obrotowych wykreśla się na. podstawie pomiarów przeprowadzonych na hamowni przy obciążeniu silnika hamulcem i zasilaniu pełną dawką paliwa (dla silników z zapłonem iskrowym przy pełnym otwarciu przepustnicy). Moc w miarę zwiększenia prędkości obrotowej zwiększa się, początkowo bardzo szybko, potem wolniej, a po osiągnięciu maksimum zaczyna opadać. Zwalnianie wzrostu wartości mocy tłumaczy się zmniejszeniem napełnienia cylindrów świeżym ładunkiem, co jest spowodowane wzrostem oporów przepływu w przewodach dolotowych oraz rosnącymi oporami tarcia.