Panewki wału CUMMINS B3.3
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego CUMMINS B3.3 - w ofercie naszego sklepu panewki wału Cummins B3.3.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników CUMMINS B3.3 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału CUMMINS B3.3).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych CUMMINS B3.3 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe CUMMINS B3.3
- Panewki główne CUMMINS B3.3
- Pierścienie oporowe CUMMINS B3.3
Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje).
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
We wtryskiwaczu otwartym na przestrzeni całego przewodu, od pompy do wlotu wtryskiwacza nie ma żadnych urządzeń - zwykle iglicy przy wylocie zamykających przepływ paliwa, jest więc stałe połączenie przewodu paliwa z komorą sprężania. Wtryskiwacz taki jest rzadko stosowany (Junkers). We wtryskiwaczu otwartym ciśnienie w przewodzie powstaje wskutek nacisku pompy i hydraulicznego oporu stawianego przez bardzo mały otworek przy wylocie wtryskiwacza. Konstrukcja wtryskiwacza otwartego Junkersa jest bardzo prosta. Poważną tego wtryskiwacza jest sączenie się paliwa na początku wtrysku wywołane zanikaniem oporu hydraulicznego o niskim ciśnieniu.