Yanmar 3JH3E, 3JH3 głowica
Głowica, zawory głowicy, uszczelniacze zaworowe silnika Yanmar 3JH3E, 3JH3, 3JH30, 3JH30A, który znalazł zastosowanie zarówno w mniejszych jednostkach pływających, jak i tych większych.
Głowica, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika Yanmar 3JH3E, 3JH3.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Kontroli wzrokowej poddaje się zarówno sam bieżnik jak i boki opony oraz jej wnętrze. Zwraca się uwagę, czy nie pęka osnowa od wnętrza opony oraz kordy w warstwach wewnętrznych, co charakteryzuje się wyraźnymi wypukłościami na bokach opony. Do najbardziej typowych uszkodzeń powodujących zniszczenie opony należą: wybrzuszenia wskutek miejscowego przegrzania, krzyżowe i liniowe pęknięcia osnowy pod czołem bieżnika, krzyżowe i liniowe pęknięcia osnowy na boku opony, pękanie gumy w rowkach rzeźby bieżnika, pękanie gumy i osnowy na boku opony na dużej części obwodu, oddzielanie się nitek kordu z wewnętrznej warstwy osnowy oraz rozwarstwienie osnowy, oddzielenie się bieżnika od osnowy, przebicie i przecięcie.
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.