CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Perkins KR 104.22 uszczelniacz wału

Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins KR 104.22, który możemy spotkać w maszynach rolniczych, przemysłowych, wózkach widłowych.

Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika  (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).

Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.

Oprócz  uszczelniaczy wału korbowego do silnika Perkins KR 104-22 sprzedajemy także inne części np.:  termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.

Wszystkie części silnikowe marki Perkins, o znaczeniu numerów seryjnych: Uszczelniacz wału Perkins KR dostępne od ręki.

  Silnik Perkins KR 104-22 pracuje w maszynach:

  •     JCB Robot 160
  •     JCB Robot 165
  •     Zeppelin ZR4
  •     Benotec BCA 1526
  •     Gehl KL415
  •     Atlas AB804M
  •     Weidemann 1904 D/P
  •     Weidemann 2006 P50
  •     Weidemann 3006 P50
  •     Weidemann 3110 D/P

W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

 

Czy wiesz że…

Pomiędzy kordami jedwabnymi i poliamidowymi wywiązała się ostra konkurencja. Producenci kordów jedwabnych wzmogli wysiłek by jeszcze bardziej udoskonalić ich jakość. Wynikiem tego było wprowadzenie na rynek kordów „Super“, następnie „Super-Super“ a ostatnio „Super 3“ o niezwykle wysokich własnościach wytrzymałościowych. Jeżeli kord bawełniany miał samozryw równy 16 km, a jedwab z okresu 1948/49 - 24 km, to jedwab ulepszony wykazywał samozryw równy 29 km, jedwab „Super“ 30 km natomiast jedwab „Super-Super“ aż 38 km. Znane są kordy wiskozowe, których samozryw osiąga 60 km. Samozryw kordu nylonowego osiąga wartość 70 km. Obecnie zużycie kordu jedwabnego wynosi w USA 60% a nylonowego 40%, gdy w NRF kord nylonowy używany jest jedynie w ilości około 5% z tendencją wzrostu do 8%. W Polsce kord poliamidowy stosowany jest tylko do produkcji opon ciężarowych o podwyższonej nośności. W ZSRR kordy poliamidowe (kapron) wprowadzane są coraz szerzej do produkcji opon ciężarowych i specjalnych.

 

Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.