Perkins KR 104.22 uszczelniacz wału
Uszczelniacze wału korbowego do silnika Perkins KR 104.22, który możemy spotkać w maszynach rolniczych, przemysłowych, wózkach widłowych.
Wszystkie wersje simeringów dostępne u nas, z magazynu. Uszczelniacze wału korbowego do silnika (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika Perkins KR 104-22 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Wszystkie części silnikowe marki Perkins, o znaczeniu numerów seryjnych: Uszczelniacz wału Perkins KR dostępne od ręki.
Silnik Perkins KR 104-22 pracuje w maszynach:
- JCB Robot 160
- JCB Robot 165
- Zeppelin ZR4
- Benotec BCA 1526
- Gehl KL415
- Atlas AB804M
- Weidemann 1904 D/P
- Weidemann 2006 P50
- Weidemann 3006 P50
- Weidemann 3110 D/P
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Pomiędzy kordami jedwabnymi i poliamidowymi wywiązała się ostra konkurencja. Producenci kordów jedwabnych wzmogli wysiłek by jeszcze bardziej udoskonalić ich jakość. Wynikiem tego było wprowadzenie na rynek kordów „Super“, następnie „Super-Super“ a ostatnio „Super 3“ o niezwykle wysokich własnościach wytrzymałościowych. Jeżeli kord bawełniany miał samozryw równy 16 km, a jedwab z okresu 1948/49 - 24 km, to jedwab ulepszony wykazywał samozryw równy 29 km, jedwab „Super“ 30 km natomiast jedwab „Super-Super“ aż 38 km. Znane są kordy wiskozowe, których samozryw osiąga 60 km. Samozryw kordu nylonowego osiąga wartość 70 km. Obecnie zużycie kordu jedwabnego wynosi w USA 60% a nylonowego 40%, gdy w NRF kord nylonowy używany jest jedynie w ilości około 5% z tendencją wzrostu do 8%. W Polsce kord poliamidowy stosowany jest tylko do produkcji opon ciężarowych o podwyższonej nośności. W ZSRR kordy poliamidowe (kapron) wprowadzane są coraz szerzej do produkcji opon ciężarowych i specjalnych.