Caterpillar CAT 3306 uszczelka pod głowicę
Uszczelka głowicy do silnika CATERPILLAR CAT 3306, CAT 3066C DIT, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, większych generatorach prądotwórczych i innych urządzeniach przemysłowych.
Silnik CAT 3306 stosowany jest m.in. w maszynach:
- CATERPILLAR 330B
- CATERPILLAR D7H
- CATERPILLAR 330C
- CATERPILLAR 330C
- CATERPILLAR 330C MASS
- CATERPILLAR 330CL
- CATERPILLAR 330CL MASS
- CATERPILLAR 330B MASS
- CATERPILLAR 330BL
- CATERPILLAR 330BL MASS
- CATERPILLAR 350
- CATERPILLAR 350L
- CATERPILLAR 235C
- CATERPILLAR 235C ME
- CATERPILLAR E 300B
- CATERPILLAR EL300B
- CATERPILLAR 235C MEH
- CATERPILLAR EL300
- CATERPILLAR 235B
Oprócz uszczelki pod głowicę, zestawu uszczelek silnika CATERPILLAR 3306 posiadamy również inne uszczelki: uszczelniacz wału korbowego, uszczelka klawiatury (uszczelka pokrywy zaworowej), uszczelka kolektorów, uszczelniacze zaworowe.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika CATERPILLAR 3306.
Czy wiesz że…
Korzyść zastosowania w konkretnym przypadku samochodu ciężarowego lub ciągnika z przyczepami ujmuje się drogą porównania pracy poszczególnych środków przewozowych. Przy takim porównaniu należy rozważyć podstawowe czynniki charakteryzujące celowość zastosowania poszczególnych środków przewozowych i wpływ tych czynników na zwiększenie obrotu towarowego. Tymi podstaw owymi czynnikami są: ładowność pojazdu, średnia szybkość, czas postoju pojazdu silnikowego, potrzebny do wykonania prac ładunkowych. Rozważając przykładowo przewóz większej partii towarów między dwoma stałymi punktami załadowania i wyładowania oraz ustalając opanowanie tego zagadnienia marszrutą wahadłową dochodzi się do wniosku, że w tym specjalnym przypadku, stosując ciągniki z przyczepami, można uzyskać znaczne skrócenie czasu przestoju pojazdu silnikowego przy pracach ładunkowych. Skrócenie czasu postoju ciągnika przy pracach ładunkowych nie zawsze jednak zapewnia zwiększenie wydajności ciągnika z przyczepami w porównaniu z wydajnością samochodu ciężarowego, ponieważ wchodzą tutaj w grę ładowność oraz szybkości średnie obu środków przewozowych.