CATERPILLAR 3056, 3056E uszczelka pod głowicę
Uszczelka głowicy do silnika CATERPILLAR 3056, 3056E, który znalazł zastosowanie w koparkach, ładowarkach i innych maszynach budowlanych.
Oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również inne uszczelki, a także inne części zamienne do tego silnika.
Skontaktuj się z nami aby uzyskać więcej informacji na temat silnika CATERPILLAR 3056, 3056E.
Czy wiesz że…
Spalanie stukowe (knoch, Klop fen), zwane często w dawniejszej literaturze „detonacyjnym”, nie jest z punktu widzenia teorii spalania detonacją. Jego istota polega na powstawaniu nowego ośrodka spalania w reszcie nie spalonej mieszanki w wyniku jej samozapłonu spowodowanego nadmiernym przyrostem temperatury powyżej temperatury samozapłonu mieszanki. Wykazano, że dla wielu paliw silnikowych temperatura graniczna, powyżej której następuje samozapłon reszty mieszanki (temperatura na granicy spalania stukowego) wynosi 750+20°C. Czoło nowego (wtórnego) płomienia rozprzestrzeniania się w kierunku przeciwnym niż czoło płomienia pierwotnego. W wyniku cala pozostała mieszanka spala się wybuchowo. Skutkiem, tego jest szybki przyrost ciśnienia w czasie (dp/dtp), wyższe maksymalne wartości ciśnienia. oraz powstanie fal uderzeniowych, wygasających w kolejnych odbiciach od ścianek cylindra, głowicy i tłoka, powodujących pulsujący przebieg ciśnienia w cylindrze, widoczny na wykresie indykatorowym, oraz charakterystyczny efekt akustyczny zbliżony do dzwonienia (w języku angielskim picking.