Termostat Mitsubishi S3Q2
Termostat silnika Mitsubishi S3Q2 z minikoparek, wózków widłowych oraz traktorów.
W ofercie termostat silnika Mitsubishi S3Q2 oraz wszystkie części zamienne do silników Mitsubishi w pełnym asortymencie.
Termostat to jeden z ważniejszych elementów silnika odpowiadający za utrzymanie właściwej temperatury pracy silnika.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć termostat Mitsubishi S3Q2, a także inne części np.: głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp. do silników tej marki.
Termostat silnika Mitsubishi S3Q2 dostępny od ręki.
Skontaktuj się z nami chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Czy wiesz, że…
W praktyce stosuje się dwa sposoby nanoszenia sztucznych baz na powierzchnie tarcia, a mianowicie: odciski penetratora zagłębianego w badaną powierzchnię tarcia (piramidka Yickersa, Knoopa, kulka Brinella itp.); wgłębienia wykrawane za pomocą specjalnych przyrządów o określonych kształtach i wymiarach. Dokładność metody sztucznych baz jest tym większa im większy jest stosunek mierzonej długości sztucznej bazy do jej głębokości. W przypadku nanoszenia sztucznych baz metodą wciskania penetratora, wyniki badań są skażone wskutek spęczania materiału wokół odcisku oraz w wyniku odkształcenia plastycznego i umocnienia materiału w otoczeniu odcisku. Spęczanie materiału wokół odcisku powoduje wzrost błędu pomiaru zużycia liniowego wskutek dokonania odczytu wartości przekątnej nie w płaszczyźnie badanego elementy, lecz w płaszczyźnie nieco wyższej. Płaszczyzna leży nad płaszczyzną tarcia, w odległości równej wartości spęczania metalu w obszarze przekątnej odcisku leżącej wyżej. Usunięcie spęczenia może sugerować istnienie zużycia liniowego elementu maszyny, mimo że powierzchnia tarcia między odciskami nie została jeszcze naruszona. Styk powierzchni tarcia istnieje wyłącznie na obszarach spęczenia materiału wokół odcisków.