Głowica TOYOTA 1DZ
Głowica, zawory głowicy, uszczelniacze zaworowe - TOYOTA 1DZ, który znalazł zastosowanie wwózkach widłowych Diesel, jak i gazowo - benzynowych.
Głowica, zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe wszystkich wersji silnika TOYOTA 1DZ, TOYOTA 1DZ-II oraz 1DZ-III, TOYOTA 1DZ-2 z wózków widłowych.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
W ofercie wszystkie części zamienne do silników Diesel, jak i gazowo - benzynowych z wózków widłowych Toyota.
Silnik TOYOTA 1DZ można spotkać w takich maszynach jak:
- TOYOTA 6FDF15
- TOYOTA 5FDF30
- TOYOTA 6FD25
- TOYOTA 6FD30
- TOYOTA 6FDF30
- TOYOTA 7FD30
- TOYOTA 7FDF30
- TOYOTA 7FDJF35
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Początkowo jedną z głównych przeszkód w rozpowszechnieniu samochodowych silników wysokoprężnych były ich spaliny. Trudno zaprzeczyć, że są one niekiedy bardziej widoczne i wyczuwalne powonieniem niż spaliny silników niskoprężnych. Duża ilość zatruć gazami silników benzynowych spowodowała, że opinia publiczna jest pod tym względem przeczulona. Sprawa ta nabiera szczególnej wagi w komunikacji autobusowej śródmiejskiej, gdyż władze niektórych miast, w swej dbałości o czystość powietrza, z początku odnosiły się "z uprzedzeniem do autobusów z silnikami wysokoprężnymi. Jeszcze przed kilkunastu laty zarządy wielu miast po prostu zabraniały wjazdu samochodom komunikacyjnym z silnikiem wysokoprężnym.