Cewka gaszenia TOYOTA 14B, 14BT
Elektromagnes gaszenia TOYOTA 14B, 14BT, który znalazł zastosowanie w wózkach widłowych Diesel, jak i gazowo - benzynowych.
W ofercie wszystkie części zamienne do silników Diesel, jak i gazowo - benzynowych z wózków widłowych Toyota.
Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach przemysłowych, poprzez odcinanie dostępu paliwa w pompie wtryskowej.
Elektromagnes do pomp wtryskowych wszystkich wersji silnika TOYOTA 14B, 14BT.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Skontaktuj się z nami - chętnie odpowiemy na wszystkie pytania. Podaj nam model maszyny oraz pełne dane z silnika.
Czy wiesz że…
Silników z komorami wirowymi towarzyszą także wady, do których należą: Stosunkowo duże jednostkowe zużycie paliwa, wynoszące powyżej 70-10*6 kg/ (kW-s) «185 g/(łCM*h). Trudny rozruch zimnego silnika, a w związku z tym konieczność stosowania świec żarowych. Wysokie maksymalne ciśnienie spalania max - ciśnienie to przekracza 6500 kPa /ok. 65 kG/cm2/, jest więc mniejsze niż w silnikach z bezpośrednim wtryskiem. Szybszemu spalaniu towarzyszy dość duży średni przyrost ciśnienia w funkcji kąta obrotu korby, co sprawia, że praca silnika jest twardsza niż w przypadku zastosowania komory wstępnej.