Kubota Nanni N4.40 Pompa paliwa
Pompa paliwa do silnika Kubota Nanni N4.40 z napędowych jednostek marynistycznych.
Wszystkie części zamienne do silników morskich Nanni N4.40 dostępne od ręki.
W naszej ofercie wersja pompki mechanicznej, jak i pompy na wałek rozrządu.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz, że…
Jeżeli z wirnikiem silnika sprzęgnięte jest koło zamachowe, posiadające wielki moment bezwładności, to wówczas hamowanie i rozruch będą się odbywały przy mniejszych kątowych przyspieszeniach, prędkość kątowa zaś wirnika w czasie działania momentu nie zdąży widocznie ulec zmianie oraz moment czynny nie zdąży osiągnąć wartości równającej się. Przy tym praca silnika elektrycznego będzie polegała na tym, że w czasie, odpowiadającym mniejszemu obciążeniu, koło zamachowe będzie się rozpędzało, a jego energia kinetyczna będzie się zwiększała, w czasie zaś ti - moment MIQ będzie pokonywany przez działanie momentu wirnika i momentu sił bezwładności koła zamachowego, obracającego się z opóźnieniem. Zatrzymanie się silnika nie będzie miało miejsca, jeśli w czasie hamowania tx mechanizmu działaniem momentu prędkość kątowa nie osiągnie wielkości, odpowiadającej momentowi obrotowemu. Jak w pierwszym, tak i w drugim przypadku średnia moc jest jednakowa, lecz w drugim przypadku moc nominalna silnika będzie mniejsza na skutek tego, że przy zamontowaniu koła zamachowego o odpowiednio dobranym momencie bezwładności pewna część gwałtownie rosnącego momentu sił oporu będzie pokonywana kosztem bezwładności koła zamachowego. W ten sposób stosując koło zamachowe w maszynie o gwałtownie rosnących obciążeniach nadmiar pracy silnika - w czasie odpowiadającym małemu obciążeniu będzie nadawać kołu zamachowemu energię kinetyczną, która oddana będzie w czasie działania oporu rosnącego.