Caterpillar CAT C3.4 DIT pierścienie tłokowe
Pierścienie do wszystkich wersji silnika Caterpillar C3.4, CAT C3.4 DIT, który znalazł zastosowanie w mini ładowarkach kołowych, mini ładowarkach gąsienicowych, a także średnich ładowarkach.
Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Caterpillar C3.4, CAT C3.4 DIT, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami. Przeprowadzamy również remonty silnika Caterpillar CAT C3.4 DIT.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Posiadamy wszystkie części zamienne do silnika Caterpillar CAT, który znalazł zastosowanie w branży rolniczej, górniczej, przy transporcie materiałów, w budownictwie, oraz przemyśle.
Silniki Caterpillar C3.4 DIT możemy spotkać w takich maszynach jak:
- Miniładowarka gąsienicowa 277C CAT C3.4 DIT S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 287C CAT C3.4 DIT S4S-DT
- Miniładowarka gąsienicowa 297C CAT C34 DIT Tier3 S4S-DT
- Miniładowarka 256C CAT C3.4 DIT S4S-DT
- Miniładowarka 262C CAT C3.4 DIT S4S-DT
- Miniładowarka 236B Serie 2 CAT C3.4 DIT S4S-DT
- Miniładowarka 246C CAT C3.4 DIT S4S-DT
- Miniładowarka 252B Serie 2 CAT C3.4 DIT S4S-DT
- Miniładowarka 272C CAT C3.4 DIT S4S-DT
- Ładowarka 908H CAT C3.4 DIT S4S-DT
- Ładowarka 906H CAT C3.4 DIT S4S-DT
- Ładowarka 907H CAT C3.4 DIT S4S-DT
Czy wiesz że...
Skrzynie przekładniowe montuje się w odwrotnej kolejności demontażu. Składa się więc najpierw podzespoły, takie jak pokrywa skrzyni, wałki ¡z łożyskami itp. Do osadzania łożysk na czopy powinny być używane prasy. Pierścienie Seegera zakłada się najsprawniej za pomocą stożkowej tulei lub specjalnych szczypiec. Skrzynie (przekładniowe po uprzednim ¡montowaniu i napełnieniu dejem powinny być poddane dotarciu i ostatecznej próbie słuchowej. Tak jak w każdym przekładni zębatej, tak w danym wypadku warunkiem sprawnej chowanie prawidłowej wielkości luzu między zębnego. Jeśli luz między zębny wielkość, w pierwszej fazie praca przekładni jest głośna, wie może doprowadzić do wyłamania zębów. Powstawaniu łych luzów między zębnych sprzyja przeciążenie ciągnika, operowanie sprzęgłem (zrywy) i wreszcie wadliwe ustawienie kół zębatych względem siebie. W tym ostatnim wypadku występuje miejscowy wzrost obciążenia prowadzących do przekroczenia dopuszczalnych naprężeń na pewnych częściach długości zęba.