Caterpillar CAT C6.6 pierścienie tłokowe
Pierścienie do wszystkich wersji silnika Caterpillar CAT C6.6, który znalazł zastosowanie w branży rolniczej, górniczej, przy transporcie materiałów, w budownictwie, oraz przemyśle. Pierścienie dostępne z możliwością dostawy kurierskiej. W ofercie mamy nie tylko pierścienie nominalne do Caterpillar CAT C6.6, ale także pierścienie nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują).
Jeżeli oprócz pierścieni jesteś zainteresowany również innymi częściami do tego silnika - skontaktuj się z nami. Przeprowadzamy również remonty silnika Caterpillar CAT C6.6.
W naszym sklepie mogą Państwo znaleźć także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
Posiadamy wszystkie części zamienne do silnika Caterpillar CAT, który znalazł zastosowanie w branży rolniczej, górniczej, przy transporcie materiałów, w budownictwie, oraz przemyśle.
Czy wiesz że...
Naprawa opon polega na wulkanizowaniu. Działanie urządzeń wulkanizacyjnych oparte jest w zasadzie na przewodzeniu ciepła przez bez-pośrednie zetknięcie się opony z gorącą płytą grzejną lub z formą metalową. Ośrodkiem przenoszącym ciepło jest zwykle para wodna, woda lub powietrze. W warsztatach naprawczych nie specjalizujących się w naprawie opon i dętek może mieć zastosowanie przenośny aparat wulkanizacyjny. Głównymi zespołami tego aparatu są kocioł do wytwarzania pary, zwojnice do wulkanizacji opon oraz zwojnice do wulkanizacji dętek. Kocioł parowy aparatu umieszczony jest na specjalnej podstawie. Górna zewnętrzna jego powierzchnia jest dokładnie obrobiona i spełnia rolę płyty do wulkanizacji dętek oraz zewnętrznych czołowych części opony. Do wulkanizowania wewnętrznych części powierzchni opony służą rdzenie umieszczone na specjalnej ramie. Rdzenie te są elementem wymiennym dostosowanym do wielkości i wymiarów opon. Ponadto aparat wyposażony jest w płytkę przeznaczoną wyłącznie do wulkanizowania bocznych powierzchni opony. Rdzenie i płytka do wulkanizowania bocznych powierzchni opony podgrzewane są parą doprowadzoną z kotła pod ciśnieniem około 4 at odpowiednimi przewodami. Wodę w kotle uzupełnia się za pomocą pompy tłokowej wchodzącej w skład aparatu wulkanizacyjnego.