Caterpillar 3046, 3046T panewki wału silnika
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Caterpillar 3046, CAT 3046T, który znalazł zastosowanie w maszynach rolniczych, budowlanych.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Caterpillar CAT 3046 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Caterpillar CAT 3046.
Do wałów korbowych Caterpillar 3046, CAT 3046T oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe Caterpillar CAT 3046
- Panewki główne Caterpillar CAT 3046
- Pierścienie oporowe Caterpillar CAT 3046
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Silniki Caterpillar 3046, 3046T możemy spotkać w takich maszynach jak:
- Minikoparka CAT 315C 3046T -DT
- Minikoparka CAT 315C L 3046T -DT
- Minikoparka CAT 314C LCR 3064T -DT
- Minikoparka CAT 315 3046T -DT
- Minikoparka CAT 317B 3046T -DT
- Spychacz CAT D5G LGP 3046 T -DT
- Spychacz CAT D5G XL 3046 T -DT
- Spychacz CAT 933C Hystat LGP -DT
- Spychacz CAT 939 3046 T -DT
- Spychacz CAT 939C 3046 T -DT
- Spychacz CAT 939C Hystat 3046 T –DT
- Spychacz CAT D3C
- Spychacz CAT D4G LGP 3046 T -DT
- Spychacz CAT D4G XL 3046 T -DT
- Spychacz CAT D5C 3046 T -DT
- Spychacz CAT D5D-DD 3046 T -DT
- Spychacz CAT D5G3046 T -DT
- Spychacz CAT D3C-DD -DT
- Spychacz CAT D3G 3046 T -DT
- Spychacz CAT D3G LGP 3046 T -DT
- Spychacz CAT D4C 3046 T -DT
- Spychacz CAT D4G 3046 T -DT
- Spychacz CAT D3G XL 3046 T -D
- Spychacz CAT 933C
- Spychacz CAT 933C Hystat
- Wózek widłowy CAT DP70
- Wózek widłowy CAT DP40
- Wózek widłowy CAT DP60
- Wózek widłowy CAT FD35-50 (IDI)
- Wózek widłowy CAT FD60-70 (IDI)
Czy wiesz że...
W zakładach zajmujących się naprawą zużytych i uszkodzonych akumulatorów w razie potrzeby zestaw płyt ogniwa wyjmuje się z naczynia. Istnieje przy tym możliwość usunięcia zwarć i wymiany uszkodzonych płyt. Demontaż rozpoczyna się od zdjęcia łączników. W tym celu najlepiej jest wykonać zatoczenie na łączniku wokół bieguna na całej głębokości za pomocą specjalnego przyrządu. Następnie usuwa się dłutem o odpowiednim ostrzu zalewę wokół pokrywki ogniwa. Ogniwo wyciąga się uchwytem kleszczowym za pokrywę zamocowując uprzednio akumulator na podstawie z przy trzymaczami.