Panewki wału Daewoo Doosan D1146
Panewki korbowe, panewki wału korbowego główne i pierścienie oporowe wału korbowego Daewoo Doosan D1146, D1146T, Daewoo-Doosan D1146TI silnika, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych.
Silniki Daewoo Doosan DV1146T możemy spotkać w modelach maszyn:
- Daewoo S170W-3
- Daewoo S200W-3
- Doosan S200W-3
- Daewoo MEGA 250-V
- Doosan MEGA 250-V
- Daewoo MEGA 250-3
- Doosan MEGA 250-3
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Daewoo Doosan D1146 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Daewoo Doosan D1146).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych Daewoo Doosan D1146 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe Daewoo Doosan D1146
- Panewki główne Daewoo Doosan D1146
- Pierścienie oporowe Daewoo Doosan D1146
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
Największa prędkość krzyża odpowiada położeniu środka rolki zabieraka na linii środków krzyża i ogniwa głównego. Po wyjściu zabieraka z rowka krzyż pozostaje w swoim położeniu, gdyż jest ustalony przy pomocy elementu tarczy zabezpieczającej lub w inny sposób. Ustalanie położenia krzyża jest konieczne dlatego, aby średnia linia rowka leżała na stycznej do toru środka zabieraka ogniwa głównego w momencie jego wchodzenia w rowek, w celu uniknięcia uderzeń. Różne stosunki między czasem ruchu i spoczynku mogą być otrzymane przez odpowiedni dobór parametrów mechanizmu maltańskiego, to jest w zależności od ilości- zabieraków na ogniwie głównym i ich względnego położenia, a także od ilości rowków krzyża.