Caterpillar C2.2 panewki wału silnika
Panewki wału korbowego, panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego silnika Caterpillar CAT C2.2, który znalazł zastosowanie w branży rolniczej, górniczej, przy transporcie materiałów, w budownictwie, oraz przemyśle.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Caterpillar CAT C2.2 mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Caterpillar CAT C2.2.
Do wałów korbowych Caterpillar CAT C2.2 oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe Caterpillar CAT C2.2
- Panewki główne Caterpillar CAT C2.2
- Pierścienie oporowe Caterpillar CAT C2.2
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje)
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Silniki Caterpillar 3003 możemy spotkać w takich maszynach jak:
- miniładowarka CAT 226B2
- miniładowarka CAT 247B3
- miniładowarka CAT 232B2
- walec CAT CC34
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Czy wiesz że...
Oznaką istniejącego lub mającego wkrótce nastąpić uszkodzenia w skrzyni przekładniowej jest najczęściej głośna praca kół zębatych, trudności w przełączaniu poszczególnych biegów oraz wyskakiwanie dźwigni zmiany biegów. Głośna praca kół zębatych może być wynikiem niedostatecznego ich zanurzenia w kąpieli olejowej. Przyczyną głośnej pracy kół zębatych, zwłaszcza przy biegu jałowym i wyłączonym sprzęgle może być także brak współosiowości wałka napędowego skrzyni przekładniowej z wałem korbowym silnika, uszkodzenie łożyska tego wałka lub nadmierne luzy między zębne powstałe z powodu nadmiernego zużycia bocznych powierzchni kół zębatych. Wreszcie głośna praca kół zębatych, występująca w czasie pracy ciągnika, tzn. przy włączeniu określonej przekładni, świadczy głównie o istnieniu nadmiernych luzów między- zębnych. Jeśli jednocześnie słyszy się dudnienie, i to powtarzające w jednakowych odstępach czas. Oznacza to, że w kole zębatym nastąpiło częściowe łub całkowite wyłamanie zęba. To samo zjawisko może być również wywołane nadmiernym zużyciem przedniego łożyska głównego wałka napędowego. W sytuacji tej możliwe jest przemieszczanie się wałka i zmiana wzajemnego poosiowego położenia współpracujących kół zębatych. Objawem nadmiernego zużycia wielowypustów tak na wałkach, jak i w piastach kół zębatych oraz uszkodzenia łożysk wałka zdawczego są charakterystyczne metaliczne stuki występujące głównie w chwili ruszania z miejsca lub w czasie nagłego zwiększania prędkości.