Części Lombardini LDW903 FOCS
W naszym magazynie części zamienne silnika Lombardini LDW903 FOCS, który znalazł zastosowanie w maszynach budowlanych, rolniczych oraz koparkach.
Wszyskie części zamienne Lombardini LDW903 FOCS ze sprzętu rolniczego, koparek i maszyn budowlanych.
Lombardini LDW 903 FOCS
- świece żarowe
- termostaty
- głowice
- panewki
- korbowody
- tłoki
- uszczelki
- uszczelniacze wału
- cewki gaszenia
- wały korbowe
- wtryskiwacze
- pierścienie
- uszczelki głowicy
- pompy wody
- pompy paliwa
- pompy oleju
- zawory głowicy
Części zamienne silnika Lombardini LDW 903 FOCS, funkcjonującego w koparkach, sprzęcie budowlanym oraz rolniczym - dostępne od ręki z naszego magazynu.
Jeśli masz jakieś pytania dotyczące silnika Lombardini LDW903 FOCS, napisz do nas, a my chętnie udzielimy Ci odpowiedzi.
Czy wiesz, że...
Możemy wyróżnić struktury: niezawodnościowa, trwałościowa, diagnostyczna, trybologiczna samochodu są zdeterminowane, charakteryzowane wzajemnym sprzężeniem funkcjonalnym i jakością połączeń (łączne, nierozłączne, ruchowe i inne). Cechami elementów samochodu są ich wymiary, kształty, chropowatość powierzchni i inne. Struktura samochodu jest niezmienna podczas eksploatacji. W wyniku starzenia fizycznego ulegają zmianie wartości cech elementów (wymiary, wartości luzów, kształty i inne). Zmiana struktury samochodu będzie rozumiana jako zmiana jego cech. Struktura samochodu w dowolnej chwili jest charakteryzowana zbiorem parametrów, których wartości zmieniają się w czasie eksploatacji. Parametry struktury, charakteryzujące te własności samochodu, które warunkują jego bezpieczny ruch nazywane są podstawowymi i tworzą podzbiór. Pozostałe parametry charakteryzujące pozostałe cechy samochodu są nazywane drugorzędnymi, tworzącymi podzbiór. Zbiór parametrów struktury musi spełniać następujące warunki: każdy parametr z rozważanego zbioru musi być podstawową wielkością, czyli nie może być wyrażony przez inny parametr tego zbioru, pod pojęciem potencjał eksploatacyjny dowolnego urządzenia rozumie się zazwyczaj miarę jego zdolności do realizowania zadań roboczych, zgodnie z wymaganiami systemu w którym jest eksploatowane. Zależnie od wymagań systemu potencjał eksploatacyjny urządzenia określa się bardziej szczegółowymi miarami składników tej zdolności, zwanych resursami eksploatacyjnymi. Pod pojęciem potencjał eksploatacyjny samochodu będziemy rozumieli jego zdolność do realizacji w czasie zadań transportowych. Miarą tej zdolności jest zapas potencjału eksploatacyjnego samochodu w chwili wyrażony liczbą kilometrów przebiegu lub liczbą jednostek (dni, miesięcy, lat) czasu kalendarzowego do stanu granicznego. Stan graniczny jest rozumiany tu jako stan fizycznej niezdatności samochodu do dalszej realizacji zadań transportowych zgodnie z wymaganiami systemu eksploatacji. W eksploatacji samochodów jako bardziej szczegółową miarę zdolności transportowej przyjmuje się przebieg między zdeterminowanymi lub oczekiwanymi zdarzeniami lub też resurs eksploatacyjny. Wyróżnia się przy tym: resurs odtwarzany planową obsługą (techniczną, prewencyjną), resurs odtwarzany planową naprawą (średnią, główną) lub wymianą na nowy.