Ciągnik Kubota L3010 części do silnika
Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne do silnika KUBOTA L 3010 występującego w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne potrzebne do Twojego ciągnika, traktora, oraz minitraktorka KUBOTA L3010.
Części do silnika KUBOTA L3010 odebrać można na miejscu lub wyślemy je kurierem.
Obsługujemy modele KUBOTA L3010 takie jak: L3010DT, L3010F, L3010GST, L3010HST.
W ofercie do KUBOTA L3010 części tj.: uszczelka głowicy, tłoki i pierścienie oraz różnego rodzaju filtry.
Jeśli masz więcej pytań – zadzwoń lub napisz maila. Udzielimy wtedy więcej informacji.
Czy wiesz, że...Schładzanie cieczy chłodzącej w rdzeniu chłodnicy jest skutkiem zmuszania cieczy do przepływania przez liczne kanaliki lub rurki, których ścianki są intensywnie omywane z zewnątrz przez powietrze. Wymaganą intensywność przenikania powietrza przez rdzeń chłodnicy zapewnia odsysające działanie wentylatora wbudowanego za rdzeniem chłodnicy (odnosząc do kierunku ruchu pojazdu) i napędzanego od wału korbowego silnika z reguły za pośrednictwem przyspieszającej przekładni pasowej o jednym, dwóch lub niekiedy trzech pasach klinowych. Podczas pracy silnika temperatura cieczy chłodzącej wskutek przenikania jej przez rdzeń chłodnicy przeważnie obniża się o 5...8°C (w przeciętnych temperaturach otoczenia. Na ogół stosuje się chłodnicę o tak dużej czynnej powierzchni rdzenia, że nawet w okresie upałów zapewnia ona zadowalające chłodzenie silnika. Aby więc nie dopuścić do przechłodzenia silnika, trzeba tym wydatniej zmniejszać skuteczność jego chłodzenia, im niższa jest temperatura otoczenia. W tym celu instaluje się przed chłodnicą nastawną, przesłonę roletową lub żaluzjową, która umożliwia zmniejszanie czynnej powierzchni czołowej rdzenia chłodnicy lub natężenia przenikania przez niego powietrza czyli i ograniczanie stopnia schładzania cieczy chłodzącej w chłodnicy. Chłodnica cieczy chłodzącej silnik (PAIMLER-BlSNŻ, model OM321) oraz jej oblachowanie i przesłona roletowa. Przepływanie cieczy chłodzącej w obiegowym układzie o krążeniu przymusowym jest powodowane przez tzw. pompę wody z reguły, od- środkowo-promieniową, przeważnie o wirniku osadzonym na wspólnym wałku wraz z wentylatorem. Zwykle pompa wody jest odejmowalnym podzespołem umocowanym z zewnątrz na kadłubie silnika. Niekiedy jako obudowę pompy wody, spełniającą zadania spirali zbiorczej, wykorzystuje się odpowiednio ukształtowaną wnękę w przedniej ściance kadłuba silnika, albo nawet w pokrywie przekładni napędu rozrządu.