CZĘŚCI DO SILNIKÓW MASZYN BUDOWLANYCH
+ 48 606 540 903 sklep@geneus.pl

Ciągnik Kubota L2650 części do silnika

Nasza firma oferuje wszystkie części zamienne do silnika KUBOTA L 2650 występującego w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.KUBOTA L2650 CZĘŚCI DO SILNIKA
 
Posiadamy na stanie wszystkie części zamienne potrzebne do Twojego ciągnika, traktora, oraz minitraktorka KUBOTA L2650.
 
Części do silnika KUBOTA L2650 odebrać można na miejscu lub wyślemy je kurierem.
 
Obsługujemy modele KUBOTA L2650 takie jak: L2650F, L2650DT, L2650DTST, L2650DTW.
 
W ofercie do KUBOTA L2650 części tj.: uszczelka głowicy, tłoki i pierścienie oraz różnego rodzaju filtry.
 
Jeśli masz więcej pytań – zadzwoń lub napisz maila. Udzielimy wtedy więcej informacji.
 
Czy wiesz, że...
Dużą trwałością odznaczają się szeroko stosowane obecnie hydrauliczne tłumiki drgań, ze względu na brak części narażonych na ścieranie mechaniczne. Typowy hydrauliczny tłumik drgań, stanowiący osprzęt samochodowych silników wysokoprężnych MAN. Tłumik ten usytuowany pod osłoną przekładni napędu rozrządu, przed przednim łożyskiem głównym, jest w pełni zamienny z ciernym tłumikiem drgań.  Hydrauliczny tłumik drgań odznacza się bardzo prostą budową, przy czym jedyną jego ruchomą częścią jest dość ciężka tarcza bezwładnościowa, zamknięta w szczelnej obudowie, zaklinowanej trwale na przednim końcu wału korbowego. Dzięki sztywnemu związaniu, obudowa tłumika drgań dokładnie naśladuje każde wychylenie: skrętne przedniego końca, wału korbowego, spowodowane drganiami skrętnymi. Wnętrze obudowy hydraulicznego tłumika drgań jest całkowicie napełnione olejem który, wskutek znacznej swej lepkości,. jak gdyby podatnie sprzęga tarczę bezwładnościową z obudową tłumika. Tym samym podczas pracy silnika z niezmienną prędkością biegu, tarcza bezwładnościowa wiruje także z jednostajną prędkością obrotową, praktycznie jak wał korbowy lub nieco wolniej. Skoro tylko w wale korbowym wystąpią pierwsze drgania skrętne, na obudowę tłumika zaczynają natychmiast działać impulsy przyspieszające i opóźniające. W takiej sytuacji tarcza bezwładnościowa usiłuje utrzymać dotychczasową: prędkość wirowania i zaczyna poruszać się skrętnie wewnątrz obudowy na przemian w obu kierunkach,, czemu przeciwstawiają się opory poślizgu wynikające z lepkości oleju wypełniającego szczeliny pomiędzy ściankami tarczy bezwładnościowej oraz wewnętrznymi ściankami obudowy tłumika. Wobec dużej lepkości oleju wypełniającego obudowę, skrętne impulsy hamujące wytwarzane przez tarczę bezwładnościową są przejmowane przez przedni koniec wału korbowego i silnie zakłócają jego ruch drgający, skutecznie tłumiąc drgania skrętne.
 
Żadna część jak i całość treści zawartych na www.geneus.pl nie może być powielana i rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny lub inny na wszelkich polach eksploatacji) włącznie z kopiowaniem, szeroko pojętą digitalizacją, w tym także zamieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody HDS Serwis sp. z o.o. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części (także przekształconych) bez powyzszej zgody stanowi naruszenie prawa i jest zabronione pod groźbą kary oraz może być ścigane prawnie.