Caterpillar C6.4 korbowód silnika
Korbowód Caterpillar CAT C6.4 - w ofercie naszego sklepu korbowód silnika CAT C6.4, który znalazł zastosowanie w branży budowlanej.
Caterpillar C6.4 tulejka korbowodu
Tulejka korbowodowa do Caterpillar C6.4 Tulejki korbowodowe do silników Caterpillar C6.4 i innych.
Zapytaj również o panewki do tego korbowodu.
Oprócz korbowodu do silnika Caterpillar C6.4 sprzedajemy także inne części np.: panewki, termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że...
W resorach piórowych na zużycie narażone są głównie tulejki i wieszaki (wsporniki) w miejscach, w których spoczywają sworznie. Zużyte tulejki wymienia się na nowe. Tulejki wykonuje się najczęściej z brązu fosforowego lub rzadziej ze stali. Średnicę zewnętrzną obrabia się według pasowania S7 lub T7, natomiast średnicę, wewnętrzną- ostatecznie ro z wiercą się według pasowania F7 lub F8. Zużyte sworznie resorowe wymienia się na nowe. Do ich wykonania używa się stali stopowej chromowej, chromo-manganowej lub chromo-molibdenowej, nadającej się do na zwęglania. Stal taką charakteryzuje w jej składzie chemicznym 0,15-0,20fl/o węgla. Na sworznie nadaje się również stal węglowa o zawartości 0,45 węgla. Naddatek na szlifowanie nie może być mniejszy niż 0,02; grubość warstwy nawęglanej powinna wynosić około 0,8 mm. Nawęgla nie musi być tak przeprowadzone, aby twardość powierzchni sworznia nie była niższa jak 60 HRC- Sworzeń po nawęgleniu jest szlifowany na wymiar według pasowania h7.