Kubota Z482 panewki wału
W ofercie wszystkie panewki wału korbowego do wszystkich modeli silników dwucylindrowych, pracujących w samochodach Microcar, maszynach budowlanych, agregatach. Panewki korbowe, główne i pierścienie oporowe wału korbowego. Są to silniki Kubota Z482. Panewki i inne części do silników Kubota Diesel – mikrosamochodów.
UWAGA! Do wszystkich modeli silników Kubota Diesel Microcar mamy nie tylko panewki w wymiarze nominalnym, ale również panewki nadwymiarowe (tym samym istnieje możliwość wykonania szlifu uszkodzonego wału Kubota).
Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji.
Do wałów korbowych Kubota Microcar, oferujemy między innymi:
- Panewki korbowodowe Kubota Z482
- Panewki główne Kubota Z482
- Pierścienie oporowe Kubota Z482
- Księżyce wału korbowego (pół księżyce oporowe) wszystkie wersje).
Udostępniamy wszystkie wymiary wałów, konieczne do przeprowadzenia szlifu wałów.
Czy wiesz że…
W procesie obróbki większości części możemy wyróżnić etap wstępny, w czasie którego otrzymuje się surowy fabrykat, zwany krótko surówką. Do najczęściej stosowanych sposobów wykonania surówki należą odlewanie i kucie. W drugim etapie procesu surówka jest obrabiana, najczęściej skrawaniem, aż do otrzymania gotowej części. Podział procesu technologicznego na te dwa etapy jest bardzo ważny, bo są one wykonywane w różnych wydziałach wytwórni (np. w odlewni i na wydziale mechanicznym), a często nawet w różnych zakładach. W niektórych przypadkach surówkę otrzymuje się przez połączenie kilku części, np. za pomocą spawania, po czym obrabia się ją jak część jednolitą. Nie w każdym procesie obróbki występuje surówka i wspomniany etap wstępny. Niekiedy obróbka, rozpoczęta od materiału wyjściowego ogólnego przeznaczenia (wytworzonego w przemyśle hutniczym), odbywa się jednoetapowo aż do otrzymania gotowej części. Przykładów takiego „ jednolitego” procesu znamy wiele; można tu wymienić toczenie z pręta, tłoczenie z blachy lub z taśmy, formowanie z tworzywa sztucznego.