KUBOTA V1903 uszczelniacz wału
W ofercie uszczelniacze wału korbowego do silnika czterocylindrowego KUBOTA V1903 Diesel. Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA V1903 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA V1903. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie. Silnik Kubota V1903 znalazł zastosowanie w wielu maszynach rolniczych. Silnik Kubota V1903 pracuje w maszynach marki Bobcat i innych.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA V1903 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich silników KUBOTA, które są stosowane w maszynach rolniczych oraz budowlanych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Silnik o stromej charakterystyce musi zwykle współpracować ze skrzynką biegów o dużej liczbie przełożeń; w niektórych motocyklach wyścigowych liczba ta sięga czternastu. Zastosowanie długiej rury dolotowej i w tym przypadku daje pewne korzyści, gdyż zapewnia nie tylko wykorzystanie (przy określonej prędkości obrotowej) rezonansu drgań ładunku do zwiększenia napełnienia cylindrów, lecz i zmniejszenie częstotliwości drgań. Umożliwia też wykorzystanie bezwładności strugi zasysanej mieszanki do zwiększenia napełnienia. Często powstaje przy tym konieczność dostatecznie wczesnego otwierania zaworu dolotowego - np. początek otwarcia 40° przed zewnętrznym zwrotnym położeniem tłoka (ZZ) - aby w chwili wykonania przez tłok zwrotu zewnętrznego swobodny przelot przez gniazdo zaworu był już możliwie duży. Jeżeli silnik ma pracować przeważnie z dużą prędkością obrotową wału korbowego, zawór dolotowy powinien otwierać się jeszcze wcześniej, np. początek otwarcia powinien wynosić do 70° przed ZZ (mierząc kątem obrotu wału korbowego).