Cewka gaszenia KUBOTA V1702
W ofercie cewka gaszenia, elektromagnes do pomp wtryskowych. Wszystkie cewki gaszenia do silnika czterocylindrowego KUBOTA V1702 Diesel dostępne od ręki, z naszego magazynu.
Cewka gaszenia do pompy wtryskowej ma za zadanie gasić silnik pracujący w maszynach rolniczych, budowlanych i przemysłowych.
W ofercie wszystkie rodzaje elektromagnesu do pomp wtryskowych KUBOTA V1702. Wszystkie wersje cewki gaszenia dostępne u nas na magazynie. Silnik KUBOTA V1702 używany jest w maszynach z branż budowlano-remontowej.
Oprócz elektromagnesu pomp wtryskowych do silnika KUBOTA V1702 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Przy małej prędkości obrotowej napełnienie skrzyni korbowej przy zmianie pojemności szkodliwej jest stałe lub nieco się zmniejsza. Wówczas może nieco zmaleć również ciśnienie użyteczne. Biorąc pod uwagę wszystkie omówione względy można stwierdzić, że w małych konwencjonalnych silnikach dwusuwowych nie powinno się dążyć do zbytniego ograniczania pojemności szkodliwej. Niekiedy jednak silniki takie służą do celów sportowych, np. motocykle z silnikami o pojemnościach skokowych do 50 lub 70 cm3 są dostosowane do ustanawiania rekordów prędkości, motocykle z silnikami do 100 cm3 biorą udział w wyścigach, podobnie jak motocykle do 125 cm3 pojemności skokowej. Rekord prędkości motocykli o pojemności skokowej do 125 cm3 wynosił już w roku 1956 217 km/h, co umożliwia ocenę wymagań stawianych silnikom. Najważniejsza jest wówczas maksymalna moc, która w podanym przypadku powinna sięgać około 17,5 KM (140 KM/dm3). Aby uzyskać moc tego rzędu, trzeba na ogół zmniejszyć pojemność szkodliwą skrzyni korbowej. Maksymalne napełnienie skrzyni korbowej odpowiada tzw. rezonansowej prędkości obrotowej, właściwej każdemu układowi skrzynia korbowa, rura ssawna, w którym odbywa się dynamiczny proces przepływu ładunku. Proces ten jest w każdej chwili uwarunkowany różnicą ciśnień między wnętrzem skrzyni korbowej a otoczeniem. Ponieważ różnica ciśnień jest zmienna, proces ten ma charakter drgający. Okres drgań jest stały, dopóki nie zmienia się pojemność układu, natomiast ich wartość zależy od oporów występujących podczas przepływu przez rurę ssawną.