KUBOTA V1502 uszczelniacz wału
W ofercie uszczelniacze wału korbowego do silnika trzycylindrowego KUBOTA V1502 Diesel. Uszczelniacze wału korbowego do silnika KUBOTA V1502 tył (od strony koła zamachowego) oraz simering przód (od strony koła pasowego).
W ofercie wszystkie rodzaje uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA V1502. Wszystkie wersje simeringów dostępne od ręki, u nas na magazynie. Silnik Kubota V1502 pracuje w maszynach rolniczych. Jest to starszy typ silnika.
Oprócz uszczelniaczy wału korbowego do silnika KUBOTA V1502 sprzedajemy także inne części np.: termostaty, głowice, bloki silnika, pompy paliwa, tłoki, tuleje itp.
W naszej ofercie znajdziesz części do wszystkich silników KUBOTA, które są stosowane w maszynach rolniczych oraz budowlanych.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Przy zamykaniu nitów na gorąco, nit podgrzewamy do temperatury około 1000°C (do białego żaru). Ogrzanie nitów ułatwia nitowanie. Nit stygnąc kurczy się, w ten sposób uzyskujemy mocne dociśnięcie do siebie łączonych części. Średnicę otworów pod nity zamykane na gorąco wykonuje się o 1 mm większą niż średnica trzonu nitu. Podczas zamykania nitu trzon ulega spęczaniu i całkowicie wypełnia otwór. Otwory na nity mogą być przebijane lub wiercone. Otwory wiercone mają gładszą, nie utwardzoną powierzchnię, bez zadziorów i pęknięć. Połączenie z takimi otworami jest bardziej wytrzymałe niż z otworami przebijanymi. Przy łączeniu cienkich blach (do 5 mm) stosuje się uszczelki z materiałów plastycznych. Podczas zamykania nitów należy łączone części wstępnie docisnąć do siebie. Dla zapewnienia dobrego przylegania powierzchni łączonych części należy powierzchnie te dokładnie oczyścić i wygładzić.