Głowica KUBOTA V1305
W ofercie głowica do silnika czterocylindrowego KUBOTA V1305 Diesel. Wszystkie głowice do silnika KUBOTA V1305 dostępne od ręki, z naszego magazynu.
W naszej ofercie głowica, zawory głowicy, gumki uszczelniające lub uszczelniacze zaworowe do silnika KUBOTA V1305. Wszystkie wersje dostępne u nas na magazynie. Silnik KUBOTA V1305 znalazł zastosowanie w branży budowlanej, rolniczej, oraz w przemysłowej (w agregatach i generatorach).
Oprócz głowicy do silnika KUBOTA V1305 sprzedajemy także inne części np.: pompy paliwa, tłoki, tuleje termostaty, bloki silnika itp.
Oferujemy zarówno głowice gołe, jak i kompletne, uzbrojone z zaworami. Do głowic mamy wszystkie rodzaje uszczelek i uszczelniaczy, niezbędne do złożenia silnika.
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Czy wiesz że…
Zależnie od wartości współczynnika nadmiaru powietrza spalanie mieszanki przebiega z różną szybkością, a silnik rozwijać może określoną moc. W silniku szybkoobrotowym czas spalania mieszanki musi być niezwykle krótki (1/300...1/600 s), aby tuż po zwrocie zewnętrznym na denko tłoka mogło działać największe ciśnienie spalanego ładunku. Tego typu warunki uzyskuje się maksymalnie wykorzystując powietrze, tj. spalając mieszanki bogate, o wartości współczynnika nadmiaru powietrza rzędu 0,85...0,95, a więc wówczas, gdy część doprowadzonego paliwa nie ulega spaleniu. Zjawisko to można wytłumaczyć tym, że w mieszance bogatej cząsteczki paliwa znajdują się bliżej siebie, co przyspiesza rozprzestrzenianie się płomienia. Gdy mieszanka jest zbyt bogata, uwidocznia się jednak brak tlenu, nie doprowadzonego w odpowiednim czasie do zetknięcia się z wodorem i z węglem nawet w pierwszej fazie spalania, kiedy stężenie tlenu jest jeszcze dość duże. Dławienie przepływu powietrza powoduje, zwłaszcza w silniku dwusuwowym, zwiększenie ilości pozostających w cylindrze spalin i zmniejszenie szybkości spalania mieszanki.