Ciągnik KUBOTA ST40 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA ST40. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach, minitraktorkach oraz miniciągnikach KUBOTA ST40.
Uszczelka głowicy do KUBOTA ST 40 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Podczas pracy silnika części mechanizmu rozrządu mniej lub bardziej nagrzewają się i zmieniają czynne długości wskutek rozszerzalności cieplnej. Najbardziej wydłużają się trzonki zaworów oraz drążki popychaczy, co w pewnych Warunkach uniemożliwia prawidłowe1 przyleganie grzybka zaworu do gniazda, chociaż talerzyk popychacza styka się wówczas z cylindryczną częścią bieżni krzywki na wale rozrządu. Tego rodzaju niedomykanie się zaworu powoduje częściową lub zupełną utratę szczelności między przylgniami grzybka i gniazda. Występowaniu nie domagań w działaniu rozrządu, wynikających z rozszerzalności cieplnej jego części składowych, zapobiegają luzy istniejące w mechanizmach napędu zaworów tzw. luzy zaworów. Zależnie od budowy silnika i szczegółów rozwiązania konstrukcyjne 238 go mechanizmu rozrządu, zalecane przez wytwórnię luzy zaworów wynoszą przeważnie od 0,10 do 0,30 mm, ze wskazaniem czy należy, je mierzyć dopiero po nagrzaniu się silnika. Regulowanie luzów zaworów umożliwiają najczęściej śruby spełniające zadania nastawnych zderzaków przenoszących nacisk drążka popychacza na dźwignię zaworu. Śruby regulacyjne wkręca się w gwintowane otwory na końcach ramion dźwigienek i unieruchamia przeciwnakrętkami. Niekiedy w celu uniemożliwienia rozregulowania, się luzów zaworów oraz uproszczenia okresowej obsługi silnika wbudowuje się rozmaite urządzenia samoczynnie utrzymujące wymagane luzy zaworów. Do najczęściej spotykanych należą samoczynne wyrównawcze hydrauliczne, z reguły wbudowane w popychaczach, podobnie do stosowanych w samochodowych silnikach o zapłonie elektrycznym.