Ciągnik KUBOTA ST35 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA ST35. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach, minitraktorkach oraz miniciągnikach KUBOTA ST35.
Uszczelka głowicy do KUBOTA ST 35 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Jeżeli głowica cylindrów jest odlana z żeliwa, to gniazda zaworów dolotowych najczęściej frezuje się wprost w jej materiale, na obrzeżach kanałów dolotowych. Natomiast gniazda zaworów wylotowych, ze względu na intensywne oddziaływanie korodująco-erodujące gorących spalin, przeważnie wykonuje się jako trwale osadzone łub wymienne wkładki pierścieniowe, zwykle ze stali żaroodpornej lub z żeliwa stopowego, żaroodpornego. Głowice cylindrów odlane ze stopów lekkich z reguły zaopatruje się wtopione lub rzadziej wymienne gniazda zaworów rozrządu, w postaci kładek pierścieniowych z żeliwa stopowego (gniazda zaworów wylotowych) oraz ze stali stopowych (gniazda zaworów dolotowych). Decyduje tym niedostateczna wytrzymałość udarowa stopów lekkich i ich zbyt da odporność na oddziaływanie wysokich temperatur. Jeżeli obciążenia cieplne samochodowego silnika wysokoprężnego są e, bez względu na rodzaj materiału głowicy cylindrów, wszystkie zda zaworów rozrządu wykonuje się jako wkładki pierścieniowe z że- wysokostopowego, żaroodpornego. Dotyczy to zwłaszcza silników paliwowych oraz doładowywanych silników wysokoprężnych o bar- stopniach doładowania, np. kiedy szczytowe ciśnienia spalania MPa lub są jeszcze wyższe. Brak miejsca mniej lub bardziej utrudnia korzystne usytuowanego zaworów rozrządu, o wystarczająco dużych średnicach. Niekiedy stwarza to konieczność zastosowania jednostronnie i, wtopionych lub wymiennych gniazd zaworów.