Ciągnik KUBOTA ST35 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA ST35 występującego ciągnikach, traktorach, minitraktorkach oraz miniciągnikach.
Do silnika KUBOTA ST 35 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Prowadnica zaworu rozrządu, z której gładzią współpracuje ślizgowo trzonek zaworu, prawie zawsze jest wykonana jako wymienna tuleja cylindryczna lub z kołnierzem oporowym, wciśnięta w odpowiedni otwór wy-wiercony w stosownym zgrubieniu ścianki głowicy cylindrów. Samochodowe silniki wysokoprężne mają przeważnie prowadnice zaworów rozrządu odlane z żeliwa szarego lub uszlachetnionego. Dość rozpowszechnione dawniej brązowe albo stalowe prowadnice zaworów obecnie stosowane są raczej wyjątkowo. Obecnie w trakcyjnych silnikach wysokoprężnych o rozrządzie zaworowym lub tłokowo-zaworowym stosowane są najrozmaitsze napędy zaworów, wśród których, z uwagi na zasadę przekazywania nacisków między bieżnią krzywki wału rozrządu i stopką zaworu, rozróżnia się ogólnie pośredni napęd zaworu naciski krzywki wału rozrządu przejmuje popychacz i poprzez drążek popychacza lub niekiedy bezpośrednio przekazuje je na dźwignię zaworu (potocznie dźwigienkę zaworu), wymuszającą swym ramieniem przemieszczenia zaworu w jego prowadnicy, dźwigniowy napęd zaworu krzywka wału rozrządu współpracuje bez-pośrednio z dźwignią zaworu, wymuszającą przemieszczenia zaworu w jego prowadnicy ze względu na konieczność ułożyskowania wału rozrządu w głowicy cylindrów, dźwigniowy napęd zaworów jest stosowany rzadko w samochodowych silnikach wysokoprężnych i raczej tylko w silnikach o małych mocach znamionowych.