Ciągnik KUBOTA L5040 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L5040. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L5040.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 5040 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA L5040 takie jak: L5040GST-C.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Ukształtowanie rury recyrkulacyjnej i rozmiary jej przelotów dobiera się tak, aby spaliny z układu wylotowego mogły wystarczająco obficie i możliwie swobodnie napływać do układu dolotowego w każdych warunkach pracy silnika. Istotne znaczenie praktyczne ma długość rury recyrkulacyjnej, z zasady dobrana kompromisowo. Bowiem im dłuższą stosuje się rurę recyrkulacyjną, tym chłodniejsze są spaliny napływające do układu dolotowego, a więc tym skuteczniej ich recyrkulacja ogranicza emisję tlenków azotu, lecz i tym intensywniej produkty niezupełnego spalania zanieczyszczają wnętrze układu dolotowego i przestrzenie robocze cylindrów. Miernik składu mieszanki palnej może utrzymywać wymagany stosunek mas paliwa i powietrza w mieszance powstającej w cylindrach tylko wówczas, gdy paliwo przepuszczane przez dawkomierz do pompy wtryskowej dopływa do niej wskutek niezmiennej różnicy ciśnień i ulega w całości rozpylaniu w cylindrach. Stwarza to konieczność stosowania odpowiedniego zaworu jednokierunkowego, oddziałującego jednocześnie jako tłumik impulsów ciśnienia, w przewodzie zasilającym wielosekcyjną pompę wtryskową lub nawet regulatora ciśnienia w przewodzie zasilającym rozdzielczą pompą wtryskową.