Ciągnik KUBOTA L4350 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L4350 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA L 4350 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Typowa instalacja rozruchowa o czterech podgrzewaczach dwubiegunowych (BOSCH). Podgrzewacz dwubiegunowy ma dwa zaciski do przyłączania przewodów elektrycznych i spiralę grzejną izolowaną od masy silnika. Podgrzewacze takie połączone są szeregowo za pośrednictwem przewodów mocowanych na izolatorach. Ponieważ prąd przepływa kolejno przez spirale grzejne wszystkich dwubiegunowych podgrzewaczy w osprzęcie silnika (lub jednego rzędu cylindrów), uszkodzenie jednego z podgrzewaczy unieruchamia całą instalację grzejną lub jedno jej odgałęzienie. Każdy podgrzewacz jest przystosowany do pracy w ściśle określonych warunkach, a zwłaszcza przy z góry ustalonym napięciu i natężeniu prądu. Spadek napięcia na zaciskach podgrzewacza dwubiegunowego, powodowany oporem elektrycznym spirali grzejnej, wynosi zwykle 0,9... 1,7 V. Natężenie prądu elektrycznego przepływającego przez spiralę grzejną mieści się przeważnie w zakresie 32.,.40 A. Suma spadków napięcia na zaciskach poszczególnych podgrzewaczy, połączonych ze sobą szeregowo, jest na ogół znacznie mniejsza niż znamionowe napięcie akumulatora pojazdu. Dlatego właśnie w obwód podgrzewaczy z reguły włącza się odpowiednio dobrany opornik wyrównawczy, tak aby suma spadków napięcia na podgrzewaczach i na oporze dodatkowym była równa znamionowemu napięciu akumulatora. Jeśli więc wskutek uszkodzenia jednego lub więcej podgrzewaczy zachodzi konieczność ich odłączenia, w miejsce nieczynnych podgrzewaczy należy bezwzględnie włączyć odpowiednio dobrane oporniki zastępcze, ponieważ inaczej nastąpi uszkodzenie spirali grzejnych dalszych podgrzewaczy.