Ciągnik KUBOTA L4200 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L4200. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L4200.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 4200 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA L4200 takie jak: L4200DN, L4200TC, L4200DT-GSTC, L4200HSTC, L4200DT, L4200DT-GST, L4200HST.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Ujmując więc poglądowo, chociaż strumień energii wylotu spalin uchodzących z cylindrów turbo doładowywanego silnika wzrasta wskutek podwyższania ciśnienia doładowywania, to jednak zwiększa się zbyt powoli i dlatego ogranicza je do określonej wysokości szczytowej. Nawet największy strumień energii wylotu, np. wydalany przez silnik w okresach rozwijania mocy znamionowej, może wystarczać jedynie do zaspokajania określonego lub mniejszego zapotrzebowania mocy pobieranej przez sprężarkę turbosprężarki, czyli inaczej determinuje zarówno jej największy spręż rzeczywisty, jak i uzyskiwane dzięki niemu najwyższe ciśnienie doładowywania. Szybkoobrotowy silnik wysokoprężny, jeżeli jego turbo doładowywanie jest optymalnie dostosowane do określonej prędkości obrotowej wału korbowego, podczas jej utrzymywania może wydalać największy strumień energii wylotu, na ogół wystarczający do całkowitego zaspokajania poboru mocy przez sprężarkę turbosprężarki wstępnie sprężającą powietrze do ciśnienia ok. 0,4 MPa lub nieco niższego. Jednak turbo doładowywany silnik trakcyjny przeważnie pracuje w warunkach nieustalonych i często rozwija tylko umiarkowaną moc użyteczną, a więc zwłaszcza w okresach niezbyt szybkiego biegu wydala znacznie zmniejszony strumień energii wylotu. Dlatego właśnie trakcyjne silniki wysokoprężne powszechnie wyposaża się w turbosprężarki przystosowane do utrzymywania ciśnienia doładowywania nie wyższego niż 0,30...0,35 MPa, a przeważnie sprężające wstępnie powietrze do ciśnienia o wiele niższego.