Ciągnik KUBOTA L3830 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L3830 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA L 3830 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Obsługujemy modele KUBOTA L3830 takie jak: L3830DTC.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Wydajność dmuchawy doładowującej samochodowy silnik wysokoprężny uzależnić można od jego chwilowej mocy użytecznej przez napędzanie dmuchawy turbiną spalinową, zasilaną spalinami uchodzącymi rurą wylotową. Prędkość obrotowa wirników takiego zespołu (zwanego turbosprężarką spalinową) kształtuje się bowiem proporcjonalnie do chwilowej intensywności odpływu spalin przez rurę wylotową, a prędkość obrotowa wału korbowego nie wywiera w tym przypadku żadnego praktycznego wpływu na prędkość obrotową wirnika dmuchawy. Do zasilania turbiny turbosprężarki spalinowej wykorzystuje, się rozprężone już spaliny, odprowadzane do otoczenia. Stanowi to istotną zaletę, w porównaniu ze stosowaniem dmuchawy o napędzie mechanicznym, ponieważ doładowywanie silnika odbywa się w zasadzie bez poboru mocy użytecznej z wału korbowego jedynie dzięki energii ciśnienia niemal rozprężonych spalin a więc bez zmniejszania sprawności silnika. Istotną wadą mechanicznego napędu dmuchawy jest trudność regulowania jej wydajności przez zmienianie prędkości obrotowej wirników niezależnie od prędkości biegu silnika. Z tego względu niekiedy dmuchawę napędza się za pośrednictwem sprzęgła lub sprzęgieł hydraulicznych. Przez regulowanie napełnienia sprzęgła hydrokinetycznego można bowiem dowolnie zmieniać jego poślizg, a więc i stosunek chwilowej prędkości biegu silnika i chwilowej prędkości obrotowej dmuchawy. Ponadto przez opróżnienie sprzęgła hydrokinetycznego można w ogóle unieruchomić dmuchawę, a więc okresowo przerywać doładowywanie, np. podczas pracy silnika z niewielką prędkością obrotową wału korbowego lub z małym obciążeniem zewnętrznym.