Ciągnik KUBOTA L3600 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L3600. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L3600.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 3600 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA L3600 takie jak: L3600DT, L3600DTC, L3600DT-GSTC, L3600HSTC, L3600DT-GST, L3600HST.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Aby zwiększyć dokładność działania zaworu redukcyjnego, często w pompę oleju lub bezpośrednio na wylocie jej kanału tłocznego wbudowuje się dodatkowy samoczynny zawór przelewowy, który wstępnie reguluje wydajność i ciśnienie tłoczenia pompy oleju — przepuszczając nadmiar oleju z kanału tłocznego do przestrzeni ssawnej. Dodatkowy zawór przelewowy, na ogół nie wymagający regulacji, umożliwia prawidłowe działanie pompy oleju nawet pomimo zakrzepnięcia oleju w kanałach (np. po uruchomieniu zimnego silnika w niskiej temperaturze otoczenia). Dążenia do zwiększania ładowności pojazdów samochodowych skłaniają do stosowania w nich możliwie lekkich silników pędnych. Stąd m.in. wynika dość powszechny obecnie trend do wyposażania samochodowych silników wysokoprężnych w wysokowydajne układy smarowania, w których bardzo intensywnie krążą niewielkie ilości oleju silnikowego. Jednak zmniejszenie krążącej w układzie smarowania ilości oleju silnikowego stwarza tę niedogodność, że wskutek nawet stosunkowo nieznacznych jego ubytków występują niedopuszczalne już zakłócenia doprowadzania oleju do miejsc smarowania. Narzuca to konieczność pedantycznego utrzymywania wymaganego poziomu oleju silnikowego w misce olejowej, a więc częstego kontrolowania poziomu oleju i jednoczesnego uzupełniania niewielkich choćby ubytków oleju. Tego rodzaju dość kłopotliwe zabiegi obsługowe stają się zbędne w przypadku wyposażenia układu smarowania w samoczynny dopełniacz oleju, czyli urządzenie reagujące na obniżanie się poziomu oleju doprowadzaniem do miski olejowej świeżego oleju, aż do chwili przywrócenia jego poziomu pierwotnego (ustawionego przy użyciu elementów regulacyjnych). Prawie zawsze jako samoczynny dopełniacz oleju stosuje się w układzie smarowania samochodowego silnika wysokoprężnego odpowiednio skonstruowany zestaw w postaci zbiornika świeżego oleju silnikowego, który pod własnym ciężarem spływa do miski olejowej poprzez zawór sterowany urządzeniem pływakowym.