Ciągnik KUBOTA L355 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L355. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L355.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 355 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA L355 takie jak: L355SS.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Warunek ten decyduje o sposobie podziału i konstrukcji łba korbowodu. Zwykle dąży się do symetrycznego dzielenia łba korbowodu, tak aby płaszczyzna styku pokrywy z korbowodem była równoległa do denka tłoka. Często jednak zbyt duża średnica czopa korbowego wału korbowego uniemożliwia skonstruowanie symetrycznego korbowodu, który dawałby się wyjmować przez cylinder. Wówczas stosuje się korbowód o skośnie dzielonym łbie, ponieważ tego rodzaju wykonanie pozwala na zmniejszenie szerokości łba. Wymagane ustalenie pokrywy w odniesieniu do łba korbowodu zapewnia się przez wykonanie odpowiednich występów lub ząbkowanie styków.Zadania łożysk korbowych przeważnie spełniają wymienne cienkościenne panewki wstawione do łbów korbowodów. Dość rozpowszechnione dawniej bezpośrednie wylewanie otworu w łbie korbowodu cienką warstwą stopu łożyskowego nie jest już stosowane. Samochodowe silniki wysokoprężne mają najczęściej łożyska korbowe ze stalowych panewek wylanych brązami ołowiowymi. Panewki takie z łatwością znoszą chwilowe jednostkowe naciski powierzchniowe w zakresie 200...250 daN/cm2 i przy prawidłowym smarowaniu wykazują zadowalającą trwałość. Luz łożyskowy między czopem korbowym wału korbowego a gładzią panewki wylanej brązem ołowiowym powinien wynosić 0,0015...0,0025 średnicy czopa korbowego. Intensywność zużywania się łożyska korbowego o panewkach wylanych brązem ołowiowym zależy głównie od grubości warstwy stopu łożyskowego oraz od twardości powierzchniowej czopa korbowego. Najbardziej trwałe są te panewki, w których po ostatecznym wytoczeniu gładzi grubość warstwy brązu ołowiowego wynosi 0,8,..1,5 mm . Twardość powierzchniowa czopa korbowego nie powinna być przy tym mniejsza niż 50 do 55 HBC, co zmusza zwykle do powierzchniowego utwardzania czopów korbowych wału korbowego.