Ciągnik KUBOTA L3400 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L3400 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA L 3400 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Obsługujemy modele KUBOTA L3400 takie jak: L3400DT, L3400F, L3400HST.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Układy smarowania samochodowych silników wysokoprężnych, pracujące ze znacznym ciśnieniem roboczym, wyposaża się niekiedy w rotacyjne: pompy oleju z ruchomymi łopatkami. Dzięki mimośrodowemu uzyskaniu wirnika między jego zewnętrzną ścianką a obudową pompy istnieje przestrzeń o niezmiennej pojemności, podzielona przez łopatki wirnika na dwie lub więcej komór. Podczas obracania wirnika pompy dwukomorowej na przemian pojemność jednej z komór wzrasta, a pojemność drugiej jednocześnie maleje, przy czym suma ich pojemności nie ulega zmianie. Zwiększenie się chwilowej pojemności komory wykorzystuje się do zasysania oleju, a zmniejszenie jej pojemności do wytłaczania oleju pod określonym ciśnieniem do układu smarowania. Pompa oleju powinna zawsze zasysać z miski olejowej jedynie ciekły olej w zasadzie nie zawierający w ogóle pęcherzyków powietrza. Zasysanie spienionego oleju, a zwłaszcza powietrza sponad oleju znajdującego się w misce olejowej, wywołuje nieprawidłowości w działaniu pompy oleju oraz poważne zakłócenia i przerwy w dopływaniu oleju do miejsc smarowania. Z tego względu przewód ssawny pompy oleju zaopatruje się przeważnie w tzw. smok, czyli blaszaną puszkę nieruchomą lub swobodnie pływającą w oleju. Zanurzenie smoka zwykle jest tak dobrane, że do przewodu ssawnego napływa olej z warstw środkowych najczęściej 2...5 cm poniżej poziomu oleju w misce olejowej. Zapobiega to zasysaniu wraz z olejem do pompy zanieczyszczeń mechanicznych i półstałych, gromadzących się w najniższych warstwach oleju nad dnem miski olejowej.