Ciągnik KUBOTA L3130 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L3130. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L3130.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 3130 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA L3130 takie jak: L3130F, L3130GST, L3130HST.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Szkodliwość wpływu wymienionych czynników osiąga maksimum po uruchomieniu zimnego silnika następnie maleje w miarę jago. nagrzewania się, przy czym intensywność zużycia gładzi cylindrów i pierścieni tłokowych jest wówczas wielokrotnie większa niż w zwykłych warunkach pracy silnika, tj. kiedy' znajduje się on w stanie równowagi cieplnej. Biorąc praktycznie o między naprawczym przebiegu samochodowego silnika wysokoprężnego decyduje Więc raczej liczba rozruchów zimnego silnika niż łączna suma odcinków tras przebywanych przez pojazd dzięki pracy silnika już prawidłowo nagrzanego. Stąd właśnie wynika znaczenie nienagannego działania termostatu, jako urządzenia skracającego okresy nagrzewania się zimnego silnika po jego uruchomieniu. Chłodzenie cieczą samochodowego silnika wysokoprężnego jest dość kłopotliwe i pod niektórymi względami niezbyt korzystne. Większość tych niedogodności można wprawdzie wydatnie ograniczyć lub nawet wyeliminować, lecz wykorzystywanej w układ chłodzenia oraz utrudniają jego obsługiwanie. Jako ciecz chłodząca samochodowy silnik wysokoprężny najczęściej stosuje się zwykłą wodę, jako łatwo dostępną, choć cechują ją poważne wady.