Ciągnik KUBOTA L305 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L305. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L305.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 305 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Współczesne samochodowe silniki wysokoprężne wyposaża się prawie zawsze w tzw. pływające sworznie tłokowe, które mają pełną swobodę przekręcania się zarówno w piastach tłoka, jak i w tulejach główek korbowodów. Wykonanie takie zapewnia znaczną trwałość połączenia tłoka z korbowodem, ponieważ powolne przekręcanie się sworznia tłokowego podczas pracy silnika utrudnia nierównomierne zużywanie się gładzi piast oraz opalizowanie się tulejki łożyskowej w główce korbowodu. Pływające sworznie tłokowe cechuje skłonność do przesuwania się wzdłużnie co stwarza prawdopodobieństwo porysowania, a nawet zupełnego zniszczenia gładzi cylindrów. Aby temu zapobiec, pływające sworznie tłokowe ustala się odpowiednio w piastach tłoków. Najczęściej wzdłużne przemieszczenia pływających sworzni tłokowych są ograniczane przy użyciu przeciętych pierścieni sprężynujących systemu SEEGERA. Pierścienie takie, po wciśnięciu sworznia do tłoka, wsadza się do pierścieniowych rowków wytoczonych w otworach piast, w sąsiedztwie ich zewnętrznych obrzeży.