Ciągnik KUBOTA L3000 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L3000. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L3000.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 3000 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA L3000 takie jak: L3000DT, L3000F.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Znaczna większość trakcyjnych silników wysokoprężnych ma układy chłodzenia o działaniu pośrednim, przy czym jako ciecz odbierającą nadmiar ciepła od ścianek cylindrów i głowic używa się z zasady zmiękczoną wodę lub w sporadycznych przypadkach mieszanki nisko krzepnące o składach zaleconych przez producentów silników. Są to najczęściej wodne roztwory spirytusu lub glikolu. Stosowane obecnie systemy pośredniego chłodzenia samochodowych silników wysokoprężnych podzielić można na tzw. obiegowe oraz kondensacyjne, czyli odbierające ciepło przez odparowywanie cieczy. Z uwagi na metodę powodowania przepływu wody w układzie obiegowym ogólnie rozróżnia się układy o krążeniu przymusowym i układy o krążeniu samoczynnym (inaczej termosyfonowe). Obecnie pośrednie chłodzenie samochodowych silników wysokoprężnych najczęściej zapewniają układy obiegowe o krążeniu przymusowym, przy czym z zasady kierunek przepływania cieczy jest identyczny z kadłuba silnika do głowicy lub głowic cylindrów i dalej do chłodnicy, a następnie z powrotem do kadłuba. Przymusowe przepływanie cieczy chłodzącej powoduje przetłaczająca ją pompa o dużej wydajności, z reguły odśrodkowa.