Ciągnik KUBOTA L2950 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L2950 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA L 2950 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Obsługujemy modele KUBOTA L2950 takie jak: L2950F, L2950DT, L2950DTGST.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Zapotrzebowanie powietrza chłodzącego wynosi 0,11...0,17 m3/(kW min), zależnie od szczegółów konstrukcyjnych i układu cylindrów. Napęd dmuchawy pochłania średnio 3,5...4,5% mocy użytecznej uzyskiwanej na wale korbowym. Jednak w porównaniu z silnikiem chłodzonym cieczą stratę tę równoważy w pewnym stopniu nieco większa sprawność silnika chłodzonego powietrzem, uzyskiwana dzięki korzystniejszemu przebiegowi procesów tworzenia się i spalania mieszanki powietrza z olejem napędowym, pomimo nieco mniejszego napełnienia cylindrów. Dmuchawy tłoczące powietrze chłodzące samochodowe silniki wysokoprężne, zwłaszcza pojazdów terenowych, są napędzane przeważnie poprzez sprzęgła hydrokinetyczne. Zapobiega to uszkodzeniom dmuchawy lub jej napędu wskutek nagłego wzrostu oporów ruchu wirnika np. w następstwie zalania wodą podczas przejeżdżania brodu itp. Największe trudności w konstruowaniu chłodzonych powietrzem samochodowych silników wysokoprężnych wynikają w trakcie opracowywania układu elementów i szczegółów budowy głowic cylindrów. Najbardziej kłopotliwe problemy stwarza zaopatrzenie głowicy cylindra w odpowiednio rozmieszczone i dostatecznie duże żebra chłodzące, których powierzchnia łączna na ogół powinna być kilkunastokrotnie większa niż powierzchnia wewnętrznych ścianek komory spalania. Silniki chłodzone powietrzem mają z zasady odejmowalne, indywidualnie odlewane cylindry mocowane do wspólnego karteru, w którym ułożyskowany jest wał korbowy.