Ciągnik KUBOTA L295 filtry silnika i hydrauliczne
Oferujemy wszystkie rodzaje filtrów silnikowych i hydraulicznych stosowanych w ciągniku rolniczym i traktorze Kubota L295.
Sprzedawane przez nas filtry do ciągników, traktorów oraz minitraktorków KUBOTA L295 dostępne są na miejscu.
Posiadamy na stanie filtry takie jak:
- KUBOTA L 295 filtr oleju silnikowego
- KUBOTA L 295 filtr paliwa
- KUBOTA L 295 filtr powietrza
- KUBOTA L 295 filtr hydrauliki
Obsługujemy modele KUBOTA L295 takie jak: L295DT, L295F.Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami. Udzielą Ci więcej informacji.
Czy wiesz, że...Wspomniane czynniki rozstrzygają także o szczegółach konstrukcji tłoków do szybkobieżnych silników wysokoprężnych. Nacisk wywierany przez spaliny na denko tłoka powinien bowiem przenosić się bezpośrednio na piasty sworznia, bez powodowania dużych naprężeń wewnętrznych w zewnętrznej ściance główki tłoka, co mogłoby wywoływać ich miejscowe odkształcenia. Osiąga się to przez sztywne związanie piast tłoka z jego denkiem najczęściej poprzez układ żeber wzmacniających. Dzięki takiemu wykonaniu płaszcz tłoka i częściowo jego główka w zasadzie nie przejmują obciążeń występujących wskutek oddziaływania ciśnienia spalin na denko tłoka. Dostateczną sztywnością powinny odznaczać się również i same piasty sworznia tłokowego. Warunek ten zmusza zazwyczaj do nadawania im owalnych kształtów, przy czym grubość ścianek od strony denka tłoka jest na ogół o wiele większa, niż w płaszczyźnie prostopadłej do osi tłoka lub od strony wału korbowego. Aby zmniejszyć całkowitą masę tłoka, piasty sworznia modeluje się jako ścięte stożki, tak aby zbieżność ich zewnętrznych ścianek w kierunku główki korbowodu wynosiła co najmniej 10...150. Istotne znaczenie ma również promień krzywizny przejścia między piastą sworznia a wewnętrzną ścianką główki tłoka, który powinien być jak największy.