Ciągnik KUBOTA L2800 uszczelka głowicy
W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika KUBOTA L2800. Oferowana uszczelka głowicy występuje w ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach KUBOTA L2800.
Uszczelka głowicy do KUBOTA L 2800 dostępna na miejscu.
Ponadto oferujemy zestaw uszczelek, uszczelki pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, a także inne uszczelki.
Obsługujemy modele KUBOTA L2800 takie jak: L2800DHV, L2800DHW, L2800DT, L2800F.
W razie pytań prosimy skontaktować się telefonicznie lub mailowo.
Czy wiesz, że...Wały korbowe trakcyjnych silników wysokoprężnych przeważnie odkuwa się i wykańcza przez skrawanie. Coraz szerzej stosuje się również wały korbowe odlewane lub spawane. Odlane wały korbowe w porównaniu z odkutymi odznaczają się na ogół korzystniejszymi kształtami geometrycznymi oraz większą zdolnością tłumienia drgań skrętnych. Ponadto obróbka wykończająca wałów odlanych jest z reguły o wiele prostsza i tańsza, ponieważ z odkuwek przeważnie trzeba usuwać skrawaniem stosunkowo znaczne nadmiary materiału. Wały korbowe odlewa się zwykle w kokilach, przy czym metoda ta jest celowa i opłacalna tylko w dużych, i odpowiednio przygotowanych technologicznie wytwórniach, w przypadkach produkcji wielkoseryjnej. Coraz częściej wykorzystuje się różne metody elektrycznego zgrzewania oporowego oraz spawania wałów korbowych z poszczególnych członów. Metody takie stosują duże wytwórnie silników wysokoprężnych (np. KHD), głównie ze względu na prostotę procesu technologicznego i znaczne oszczędności materiału. Kończąc rozważania o układach korbowych samochodowych silników wysokoprężnych należy wspomnieć jeszcze o szczególnych rozwiązaniach konstrukcyjnych stosowanych w silnikach dwusuwowych o tłokach przeciwbieżnych. Wśród silników tego typu, ze względu na wykonanie mechanizmów służących do zamiany posuwisto-zwrotnych ruchów tłoków na obrotowy ruch wału napędzającego, rozróżnia się zwykle modele o jednym lub dwóch wałach korbowych lub modele bezkorbowe, obecnie produkowane tylko jako przemysłowe. Z uwagi na konstrukcję układu korbowego, silniki z pojedynczymi wałami korbowymi dzieli się na modele o centralnym lub bocznym wale korbowym, zależnie od usytuowania go w kadłubie.