Ciągnik KUBOTA L245 tłoki i pierścienie silnika
W naszej ofercie tłoki i pierścienie do silnika KUBOTA L245 występującego ciągnikach, traktorach oraz minitraktorkach.
Do silnika KUBOTA L 245 oferujemy tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe, a także tuleje cylindrów.
Obsługujemy modele KUBOTA L245 takie jak: L245DT, L245HC.
Jeśli masz więcej pytań, skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Czy wiesz, że...Usytuowanie pierwszego pierścienia uszczelniającego zbyt blisko denka tłoka powoduje nieuchronnie przedwczesne powiększanie się luzu pierścienia w rowku oraz wzmożony nacisk promieniowy na gładź cylindra, wskutek swobodnego przenikania spalin do przestrzeni między wewnętrzną ścianką pierścienia a tłokiem. Wobec niekorzystnych warunków smarowania doprowadza to w krótkim czasie do rozległego zużycia gładzi cylindra w obszarze, gdzie ślizgający się po niej pierwszy pierścień uszczelniający zmienia kierunek ruchu podczas wykonywania przez tłok zwrotu zewnętrznego. Oprócz tego pierwszy pierścień uszczelniający, w przypadku osadzenia go zbyt blisko denka tłoka, wykazuje znaczną skłonność do zakleszczania się z powodu szybkiego zanieczyszczenia się jego rowka nagarem. Usterka taka powoduje gwałtowny wzrost intensywności przedmuchów do skrzyni korbowej, co zmniejsza sprawność silnika oraz sprzyja zatarciu się tłoka w cylindrze. Nierzadko, np. w silnie obciążonych cieplnie silnikach wysokoprężnych (zwłaszcza dwusuwowych) pierwszy pierścień uszczelniający nawet pomimo znacznego oddalenia od denka tłoka, zbyt szybko wybija swój rowek. Zmusza to niejednokrotnie do stosowania tłoków mających wtopione wkładki pierścieniowe z żeliwa stopowego lub stali, w których wytacza się rowek lub rowki pierścieni uszczelniających. Wtopienie takiej wkładki jednocześnie ogranicza dość skutecznie zmienność wymiarów liniowych główki tłoka wskutek rozszerzalności cieplnej.